U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Onko noita ongelmia usein vai vaan tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko iltarutiinit aina samat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko siis jo sängyssä?
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Onko lapsella jotain jännitettävää? Kavereita kerhossa tai kerhon ulkopuolella? Kannattaisi ottaa asia puheeksi esim. neuvolassa?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalipää:Ihan omituinen juttu tuli mieleen, mutta eihän juo kofeiinipitoisia juomia? Esim kokis sisältää saman verran kuin kahvi!
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:Anna sille enemmän henkilökohtaista huomiota, aikaa vanhemman/vanhempien kanssa. Ehkä hakee sitä iltakukkukisella?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Onko lapsella jotain jännitettävää? Kavereita kerhossa tai kerhon ulkopuolella? Kannattaisi ottaa asia puheeksi esim. neuvolassa?
ei mielestäni jännitä mitään...kunhan pelleilee...valot päälle,hakee leluja, haluu sitä ja tätä, joskus on jopa pissannut sänkyyn ja nauranut (ihan näitä pelleilyjuttujansa nää kaikki)...oon ihan väsynyt, kun olis iltasin kiva, että olis se OMA HETKI niin itsekäs olen, mut kolmen kanssa kun päivät on niin haluis illalla rauhassa syödä iltapalan ja käydä suihkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Onko lapsella jotain jännitettävää? Kavereita kerhossa tai kerhon ulkopuolella? Kannattaisi ottaa asia puheeksi esim. neuvolassa?
ei mielestäni jännitä mitään...kunhan pelleilee...valot päälle,hakee leluja, haluu sitä ja tätä, joskus on jopa pissannut sänkyyn ja nauranut (ihan näitä pelleilyjuttujansa nää kaikki)...oon ihan väsynyt, kun olis iltasin kiva, että olis se OMA HETKI niin itsekäs olen, mut kolmen kanssa kun päivät on niin haluis illalla rauhassa syödä iltapalan ja käydä suihkussa.
täällä kans syksyllä 5v. täyttävä ja edelleen tuolla jotai leluja kopistelee vaikka on pitänyt mennä nukumaan jo pari tuntia sitten...