miksei toi jätkä syö mitään!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noppispoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noppispoppis

Aktiivinen jäsen
12.05.2007
2 550
0
36
Poika on nyt jo kolmatta päivää syömättä mitään kunnollista.. Mä en enää tiedä mitä mä teen ku varmasti ei oo maha kipee tai mitään ku kaikki hyvä kyllä kelpais :'( Tätä on nyt jatkunu jo ainaki 2kk että syö tyyliin joka toinen päivä ja sit muuten vaan leipää ja hedelmiä mut nyt ei enää nekään kelpaa :/ Oisko mitään vinkkejä millä sais sen syömään? Niin ja poika siis 1v6kk

Täällä samaa ongelmaa, välillä syödään hyvin ja sit taas ei mitään. Mä olen nyt koittanut toimia niin, että en tuputa, jos ei syö niin olkoon. Syö sitten (ehkä9 seuraavalla ruualla paremmin tai seur. päivänä. Joskus toimii joskus ei, ainakaan ei tapella enää syömisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä samaa ongelmaa, välillä syödään hyvin ja sit taas ei mitään. Mä olen nyt koittanut toimia niin, että en tuputa, jos ei syö niin olkoon. Syö sitten (ehkä9 seuraavalla ruualla paremmin tai seur. päivänä. Joskus toimii joskus ei, ainakaan ei tapella enää syömisestä.

Me yritetään noin jo kolmatta päivää eikä vieläkään mikään kelpaa :/ aamulla söi puolikkaan jugurtin ja sen jälkeen ei mitään :/

Miä annoin periksi jo, olkoon syömättä jos ei ole nälkä. Mitään muuta en anna jos ei ruoka kelpaa. Nyt se kelpaa vähän paremmin taas, välillä ei ollenkaan =)

Tjuh... meillä sama jatkunut jo kolme vuotta... luulen että poika toimii aurinkoenergialla tms., ei se ruoasta ainakaan Voi saada tarpeeksi.
Muttei auta kun oppia eläämään sen kanssa ja tarjota monipuolista ruokaa säännöllisesti ja toivoa että jotain edes eksyy suuhun ja mahaankin... :|

Puolikas jugurtti on meijän vakio aamupala! Jos siis sekään. Tänään upposi nakkikastike hyvin, kun sai itse syödä. Tosin äiti hieman avusteli...
Mutta enpä osaa muuta vinkkiä antaa, toivottavasti alkaa pian maistua!

jos on pitkään jatkunut ap:lla niin kannattaahan siitä jo johonkin yhteyttä ottaa ettei pikkuinen ole mitenkään kipeä...

meilläkin on saman ikäinen poika ja syö kaikki/kaikkea mitä annetaan..on pienestä astiollut hyvä syömään =)

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
jos on pitkään jatkunut ap:lla niin kannattaahan siitä jo johonkin yhteyttä ottaa ettei pikkuinen ole mitenkään kipeä...

meilläkin on saman ikäinen poika ja syö kaikki/kaikkea mitä annetaan..on pienestä astiollut hyvä syömään =)

Joo sitä mä mietin kans et pitäiskö soittaa neuvolaan mut nyt se jo syö tuola isänsä kans tv:n edessä :D Ei ehkä paras tapa syöttää/syödä mut menkööt tän kerran
:)

Yhteistyössä