V
vieras
Vieras
Sehän oli vika jakso 4:llä kaudella. Mutta boxissa on vaan bonuksissa, "kuinka jakso tehtiin". Ei ummarra!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:No oli ainakin mulla kun lainasin kavereilta sen boksin...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja auts:No oli ainakin mulla kun lainasin kavereilta sen boksin...
No prkkle!! Miksei mulla oo sitä????
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja auts:No oli ainakin mulla kun lainasin kavereilta sen boksin...
Ootko varma et on toimiva levy? jos se vaan hyppää viimeisen jakson yli.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja auts:No oli ainakin mulla kun lainasin kavereilta sen boksin...
Ootko varma et on toimiva levy? jos se vaan hyppää viimeisen jakson yli.
Jaksovalikossa ei edes ole semmosta kohtaa missä olisi kyseinen jakso ja jos laittaa see all vai mikä se nyt oli, niin siinäkään ei jaksoa tule. Eikä ole bonuksissa eikä missään. Bonuksissa siis kaikkia kommentteja/poistettuja kohtauksia jne.. ja sitten tän tornadojakson "teko-video".