Miksei tähän asiaan koskaan tuu parannusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug:

Tollaset limaiset vihjalut ei varmaan oo kauheen kivoja.. Onnistuisko jos sä järjestäisit teille jotain romantiikkaa? Vois sit mies saada siitä vähän vinkkejä miten eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no hitto kerro sille miehelle miten sen pitää toimia äläkä vaan vihjaile, että kysy kaverilta.. tuskin se kaveri senkään vertaa tietää mistä SINÄ tykkäät.

Mä oon koittanu kertoo, mut mä tyytyisin jopa pieneen romanttiseen eleeseen -olkoon kuinka kliseinen-, ja toi väittää ettei osaa. Siitä on tullu vittuiluna et kilauta kaverille jos on noin avuton.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Se on vaan joskus niin, että pakko opettaa ihan käytännössä, väännät ihan rautalangasta... entäs jos ehdotat pariterapiaa, kyllä se mieskin oppii, mutta joidenkin kanssa joutuu vaan tekemään ihan älyttömästi töitä. :hug:
Just näin. Miehet ovat miehiä. Jos miehen opettaa hyvin, niin se tekee aina kaikki hommat hyvin. Tämä koskee mitä hommia vaan. Nuorena se vitsa on väännettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mihinkä ap hävisi, haluaisin kuulla vähän paremmin asioista.. ja siittä mikset katso rakastelua romantiikaksi? tai ehkä mies ei halua olla haluamallasi tavallasi romanttinen, kun et sinäkään halua rakastella hänen kanssa...

Meillä se on vaan seksiä. Se päättyy aina siihen et mies käyttää mua "barbarana".

Hyi! Toi on kauheaa, että susta tuntuu tolta! :( :hug: Ootko sä noilla sanoilla sanonut, miltä susta todella tuntuu?

No en mä ihan noin suoraan kehtaa sanoa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vääntäjä:
Se on vaan joskus niin, että pakko opettaa ihan käytännössä, väännät ihan rautalangasta... entäs jos ehdotat pariterapiaa, kyllä se mieskin oppii, mutta joidenkin kanssa joutuu vaan tekemään ihan älyttömästi töitä. :hug:
Just näin. Miehet ovat miehiä. Jos miehen opettaa hyvin, niin se tekee aina kaikki hommat hyvin. Tämä koskee mitä hommia vaan. Nuorena se vitsa on väännettävä.

Tää mun mies on harvinaisen kovapäinen... Enkä oo kehdanu ehdottaa pariterapiaa :snotty:

mihinkä ap hävisi, haluaisin kuulla vähän paremmin asioista.. ja siittä mikset katso rakastelua romantiikaksi? tai ehkä mies ei halua olla haluamallasi tavallasi romanttinen, kun et sinäkään halua rakastella hänen kanssa...

Meillä se on vaan seksiä. Se päättyy aina siihen et mies käyttää mua "barbarana".

Hyi! Toi on kauheaa, että susta tuntuu tolta! :( :hug: Ootko sä noilla sanoilla sanonut, miltä susta todella tuntuu?

Kyllä sinun täytyy nyt vain rohkaista itsesi ja sanoa suoraan, ei se mies voi muuten tietää. Mutta mieti ensin huolella miten sen sanot, niin että sanot asian rehellisesti, mutta että et loukkaa sitä miestäsi. Koska en usko, että hän tahallaan haluaa sinulle kurjaa oloa, mutta ei vaan osaa mitään muuta mallia.
Kädestä pitäen se on opetettava, ihan käytännössä, otat kädestä kiinni ja näytät mitä halaut miehen tekevän.

Kyllä sinun täytyy nyt vain rohkaista itsesi ja sanoa suoraan, ei se mies voi muuten tietää. Mutta mieti ensin huolella miten sen sanot, niin että sanot asian rehellisesti, mutta että et loukkaa sitä miestäsi. Koska en usko, että hän tahallaan haluaa sinulle kurjaa oloa, mutta ei vaan osaa mitään muuta mallia.
Kädestä pitäen se on opetettava, ihan käytännössä, otat kädestä kiinni ja näytät mitä halaut miehen tekevän.

Mä tiedä pystynkö enää edes puhumaan sille tästä... Mä oon niin monta kertaa koittanut, muutos kestää sen kaks päivää ja sit kaikki on taas niin kuin ennen...

Mä tiedä pystynkö enää edes puhumaan sille tästä... Mä oon niin monta kertaa koittanut, muutos kestää sen kaks päivää ja sit kaikki on taas niin kuin ennen...

Entä jos kirjoitat kirjeen hänelle ja keskustelette sitten sen herättämien ajatusten pohjalta, tai tulostat tämän tai näytät muuten, mitä olet meille kirjoittanut ja puhutte siitä mitä toivot...

Entä jos kirjoitat kirjeen hänelle ja keskustelette sitten sen herättämien ajatusten pohjalta, tai tulostat tämän tai näytät muuten, mitä olet meille kirjoittanut ja puhutte siitä mitä toivot...

No tämän näyttäminen olis varmaan ainoa mahdollisuus... Meinaan kirjettä en varmaan koskaan sais aikaiseks... Mut siinäki on se et miten pahasti hän mut lynkkaa kun puhun täällä tästä....

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onko sulla ittellä haluja? siis jos on niin mitä silloin teet??

Jonkun verran... No en mitään :snotty:
Koska mä tiedän et musta tulee taas "barbara" ni ajatus siitä et mä vielä tekisin aloitteen ällöttää....

Koska mä tiedän et musta tulee taas "barbara" ni ajatus siitä et mä vielä tekisin aloitteen ällöttää....

:hug: paha tilanne. kananttaa puhua miehen kans tai sitte jos voisit näyttää tän ketjun sille.. ei kai se ny hernettä nenään vedä ksoka eihän me sua edes tunneta..

:hug: paha tilanne. kananttaa puhua miehen kans tai sitte jos voisit näyttää tän ketjun sille.. ei kai se ny hernettä nenään vedä ksoka eihän me sua edes tunneta..

No mä voisin lyödä vaikka vetoa et se on käyny jo kännykällä lukemas tätä ketjua... Se on ennenki tehny vastaavaa.

Uskallat tottakai :) Onhan tässä käsitelty asiaa monelta puolelta, etkä oo mitään rumaa kuitenkaan sanonu miehestä. Eikä teitä kukaan tästä tunnista! Näytä vaan :hug:

Mun mies tuskin tykkäisi jos saisi palstalta lukea seksielämästä.
Siis voisin kirjoittaa mutta en pyytää lukea.

Mut eihän kukaan heitä tästä tunnista.
Kyllä täällä kirjotetaan paljon "pahemmistakin" asioista. Itsekin voisin näyttää omia palstakirjotuksia miehelle, jos en muuten jotain uskaltais sanoa.

Mun mies tuskin tykkäisi jos saisi palstalta lukea seksielämästä.
Siis voisin kirjoittaa mutta en pyytää lukea.

No mun mies tietää etten pysty puhumaan asiasta ja tietää myös et palsta on mun ainoa henkireikä...

Apua apua... Koht tulee varmaan supervihainen tekstari....

Miksi se olis supervihanen tästä?
Ethän sinä eikä kukaan muukaan oo häntä tuominnut täällä mistään. Oot tosi rohkea, kun otat asian esiin :)

Ja ap:n mies, teiän molempien parasta hää vaan ajattelee ja hyvällä tarkottaa :)

Yhteistyössä