Miksei täällä saa koskaan arvostella mitään/ketään ihan luvan kanssa??

Miksei saa ihmetellä jos joku on poikkeavan näköinen?
Miksei saa kauhistella jos ihminen on todella lihava?

Miksei saa arvostella ketään? Ei se tarkota sitä että päin näköä kellekään tarttee sanoa että helvetin läski oot. Mut voi sitä mielessään ja palstalla pohtia?

Tarviiko kaikesta suuttua aina niin helevetisti?
 
"vieras"
ei kannata välittää niistä, jotka noista suutahtaa? Vaikka, myönnetään, on tylsää kun aletaan kaikesta aukomaan päätä ja keskustelu tyrehtyy sit yleensä siihen.
 
no kun se "Ihmettely" tehdään aina negatiivisessa hengessä ja tarkoituksena vain kai korostaa omaa paremmuuttaan jotenkin kierolla tavalla.
mun 2-v sanoi tänään kauppajonossa ,että "oho,lihava täti" ja osoitti edelläolevaa.jotenkin ymmärrän tuon tosiaan 2-veeltä mutten 32-veeltä.
 
On mennyt ihan hanuriksi tämä palsta. Mitään ei saisi sanoa. Satuhäiden ketjutkit meni ihan ylistysketjuiksi. Ihmisten tuntuu olevan vaikea löytää rajaa normaalin arvostelun ja hävyttömän panettelun välille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ulkoisesti&sisäisesti;23596127:
ap oot ruma :(

On eriasia sanoa, että olet ruma, kuin todeta, että ap:n perse näyttää isolta kuin ladonovi. Tai esim. itselläni on paksut länkisääret, niin niitä saa ihan vapaasti haukkua kuten tukkaanikkin, joka hapsottaa hoitamattomuutta. Mutta ei mua niiden takia saa sanoa kokonaan rumaksi, tyhmäksi ja laiskaksi.
 
On eriasia sanoa, että olet ruma, kuin todeta, että ap:n perse näyttää isolta kuin ladonovi. Tai esim. itselläni on paksut länkisääret, niin niitä saa ihan vapaasti haukkua kuten tukkaanikkin, joka hapsottaa hoitamattomuutta. Mutta ei mua niiden takia saa sanoa kokonaan rumaksi, tyhmäksi ja laiskaksi.
se iso pylly voi olla arka kohde sille jolla se on. ja siksi on minusta pääsääntösesti vain ja ainoastaan tahditonta sellasta laukoa kellekään.
se on kiva että sulla on sinut -olo itsesi kanssa,mutta kaikilla ei ole. :)
 
Suvaitsuvaisuudesta, liberalismista, kaiken kokeilusta ja hyväksymisestä on tullu jo sellasia että ampuu kyl yli mun ymmärryksen.
Pauhataan ja meuhkataan kuinka ne homot on normaaleja, ja lihavat lepposia ja ihmiset samanarvoisia ja blaablaablaa...

auta armias jos menet sanomaan että onpas pikkuinen tyttö -"ei me sanota että on pikkuinen, vaan kaikki ollaan samanlaisia"...
 
Suvaitsuvaisuudesta, liberalismista, kaiken kokeilusta ja hyväksymisestä on tullu jo sellasia että ampuu kyl yli mun ymmärryksen.
Pauhataan ja meuhkataan kuinka ne homot on normaaleja, ja lihavat lepposia ja ihmiset samanarvoisia ja blaablaablaa...

auta armias jos menet sanomaan että onpas pikkuinen tyttö -"ei me sanota että on pikkuinen, vaan kaikki ollaan samanlaisia"...
taidat nyt itse hiukan ampua yli tuodaksesi pointtiasi esiin ;)
 
"mielipide"
no omassa mielessäs saat miettiä ihan mitä vaan, mutta mitä puhut onkin jo toinen juttu. rumaksi en ketään sanoisi, mutta tottakai arvostelen ihmisiä, niin sisäisiä kuin ulkoisiä piirteitä, eikö me kaikki?? niillä perusteinhan me puolisotkin valitaan ja kaverit yleensäkin!

suvaitsemattomuus on asia sitten erikseen.
 
Ei mulla ole mitään ylipainoisia vastaan, onhan itellänikin 5kg karistettavaa. Ja homoseksuaalisuudessa ei mitään ongelmaa. Aika suvaitsevaiseksi koen itseni.
Mutta väsyttää jo välillä tää meuhkaaminen -kaikkia pitää ymmärtää ja suvaita tai olet moukka juntti. Ja jos juot oluen, ja poltat vielä savukkeen niin olet täys emäsika!
Ei voi mennä mielipiteissä edes sitä keskitietä vaan sun täytyy hyväksyä KAIKKI ja elää kaikkien terveysoppikirjojen mukaista elämää tai saat kunnon virtuaalirökityksen. :LOL: Naurattaa jo, väsyttää vissiin...
 
se iso pylly voi olla arka kohde sille jolla se on. ja siksi on minusta pääsääntösesti vain ja ainoastaan tahditonta sellasta laukoa kellekään.
se on kiva että sulla on sinut -olo itsesi kanssa,mutta kaikilla ei ole. :)

Ei mulla ole tarvetta mennä kenellekään suoraan sanomaan pahasti, mutta en näe mitään pahaa, jos anonyymisti kauhistelee tuntemattoman spepaa. Tai jos esim. kauhistelee satuhäiden paria, eihän siinäkään ketään suoriltaan haukuta (tai siis ei pitäisi ainakaan) vaan ihmetellään ja kysellään voiko olla yms..
 

Yhteistyössä