Miksei täällä sada ja ukkosta? *turhaakin turhempi :) *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Olisi upeeta katsella kun salamat halkoo maisemaa, syödä samalla jäätelöä ja palstailla :)

Oon aina tykännyt ukkosenilmasta, varsinkin jos saa olla suojassa. :)

Kuukkelin sää ennustus ei pidä lainkaan paikkansa. Taivas ei ole edes oikeastaan tumma.

Ja täällä uskoo taas olan takaa, ja sataakin vielä, toivon että loppuis äkkiä, lapsi riekkuu ja rällää eikö voi kuulemma leikkiä uudella nukkekodillaan, koska "mulla ei oo nukkeperhettä eikä aikuisten makkaria!"
Argh. Kivahan se on palstailla ja syödä jäätelöä, mut kiva kun toinen rellestää vieressä tehden kuperkeikkoja ja pomppien sängyllä niin että pöly lentää kun komentaa olla lukematta näitä tekstejä.

Höh. Tarttee varmaan muuttaa Helsingin seudulle jotta saisi ukkosta kattella. Tosin täälläkin päin Suomea sitten varmaan alkaa ukkostaa kun saan kirjat vaihdettua ja kamat muutettua :)

Tällä ei muuta ole tänään tehnytkään kuin ukkostanut. On sitten ollutkin melkeinpä ensimmäinen kerta tänä kesänä, ukkoset ovat aina menneet muualle. Tänään saatiin sitten osuutemme oikein "korkojen kera".

Täytyy varmaan sitten suostua tädin muuttomaanitteluihin ihan vaan sen takia että saa katsella ukkosia. :)

Mutta ymmärrän silti ettei se ole kaikista kivaa kun ukkostaa. Lisäksi yleensä sataa paljon ja paikat tulvii. Saattaa koitua ukkos/sade kuuroista joillekin kunnon taloudellisia vahinkoja kun salama iskee väärän paikkaan ja kellari tulvii vettä.

Pakko nostaa. Eilen oli täällä (kaakossa) aivan mahtava sää. Aamulla ukkosti ja piristi aamupäivää kummasti. Ja sitte illalla alkoi kans ukkostaa ja se oli niin mahtavaa.
Olen ehkä outo, mutta sain paljon paremmin unta ukkosen ja kaatosateen aikana kuin mitä oon koko viikkona saanu, ihanaa!

Keski-Suomeen kans ootellaan niiiin kovasti sateita ja ukkosta. Tää paska kelikin raikastuis vähän. Olo on kuin huonosti lämmitetyssä ruotsalaisessa saunassa :(
745792whgk2uwhu5.gif

No minä en ukkosta kaipaa enkä sadetTA, Vesi on joka paikassa tosi korkealla ja sitä on tullut riittävästi. Ei ne tulvat mukavia ole,eikä ukkos vahingot jopa ihmishenget. Onneksi täälä on ollut koko viikon mahtava ilma, aurinko paistaa ja on ihana kesäsää. Syksy tulee ja pimeää, nauttikaa nyt hyvät ihmiset auringosta.

[QUOTE="muija";24292245]No minä en ukkosta kaipaa enkä sadetTA, Vesi on joka paikassa tosi korkealla ja sitä on tullut riittävästi. Ei ne tulvat mukavia ole,eikä ukkos vahingot jopa ihmishenget. Onneksi täälä on ollut koko viikon mahtava ilma, aurinko paistaa ja on ihana kesäsää. Syksy tulee ja pimeää, nauttikaa nyt hyvät ihmiset auringosta.[/QUOTE]
Kun kaikki ihmiset ei nauti siitä auringosta ja kuumuudesta.
Syksyä ja pimeitä ootellessa...