miksei mies tee koskaan muille syötävää kun itselleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iltapalaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iltapalaton

Vieras
onko tää muilla tuttu ilmiö??!!!

mä jos teen jotain purtavaa, on se sit aamupala tai iltapala tai joku muu, niin kysyn aina, et ottaaks joku muu ja teen sen mukaan.
mies vaan menee ja tekee itselleen ja tulee sit nassuttaan niitä eväitään tohon eteen ja siin kohtaa huomaan et hetkinen, missä mun eväät?! ei kysy koskaan. ollaan käyty tästä sen miljoona keskustelua, mut ei mee perille... mäkin jätän nyt sit tästä eteenpäin tekemättä sille safkaa saakeli kun taas tuli mutustaan tohon voileipiä!!!
että voikin pieni asia ottaa kupoliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Mun mies alkoi tekeen tai ainakin kysymään vuosia sitten jo kun söin aina puolet sen leivistä ym.jos ei mulle tehny:)Käy sen eväisiin kiinni niin taatusti alkaa tekemään sulle omat

just näin!!! Kyllä se ens kerralla oppii tekemään sullekin voileipiä:)

En minäkään kyllä kysy ottaako mies, jos lasten nukkumaan mentyä vielä jotain syön. Päivällä saa ihan tarpeeksi passata, oletan kyllä että aikuinen ihminen osaa itsekin hakea jos jotain haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
En minäkään kyllä kysy ottaako mies, jos lasten nukkumaan mentyä vielä jotain syön. Päivällä saa ihan tarpeeksi passata, oletan kyllä että aikuinen ihminen osaa itsekin hakea jos jotain haluaa.

ei kai siinä aikuisuudesta ole kysymys vaan toisen huomioimisesta!

meillä se on mies muutenkin se joka koko porukan muonituksen hoitaa, ku ruuan laitosta tykkää. itse si sillon tällön ilahdutan tekemällä jotain jälkkäriä tai ehtoox evästä. ei o kellään onnex rutistavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja no:

ei kai siinä aikuisuudesta ole kysymys vaan toisen huomioimisesta!

Ei kun minä en jaksa huomioida toista kun koko päivän olen passannut kolmelle lapselle ruokaa enkä ole itse saanut istua rauhassa syömässä. Iso ihminen osaa kyllä itsekin hakea ruokansa jos jotain haluaa, en halua neljättä passattavaa.

Iso ihminen osaa kyllä itsekin hakea ruokansa jos jotain haluaa, en halua neljättä passattavaa.

Osaa toki, mutta mukaviltahan ne arjen pienet huomionosoitukset tuntuvat.
Puolin ja toisin...useinhan metsä vastaa kuten sinne huudetaan, eli kun keitän miehelle aamulla kahvit (vaikken itse edes juo) niin hän vuorostaan tekee mulle illalla murkinaa :)

Lähes samalla vaivallahan ne leivät tms syntyvät kahdelle kuin yhdellekin.

kai me ollaan sitten outoja, mutta ei meillä yleensä kukaan tee kun itelleen. jokainen osaa kyllä omat leipänsä väsätä sillon kun mieli tekee.
lämpimät ruuat toki tekee se joka kerkee aina koko porukalle. ja jos ollan erikseen sovittu, että tehään vaikka lämpösiä leipiä iltaherkuks, niin ne tehään yhdessä.

Yhteistyössä