Miksei mies osaa mennä kauppaan sanomatta?!

Sillä on vapaapäivä, ei mitään tekemistä.
minä töissä 8-16.
Hän näki jo eilen illalla että maito, leipä yms "perus"jutut loppu.
äsken sitte soitin et onks käyny kaupassa vai pitääkö mennä töitten jälkeen, no eipä ollu käyny :headwall:
hyvinhän sitä on pärjänny kun oli eilisen ruoan jämät hälle täks päiväks...
:attn:
ei siinä, menee se kauppaan jos erikseen pyytää ja on lappu tehty. satunnaisesti menee ihan oma alotteisesti, mut niitä oma alotteisia kertoja vaan ei tunnu sijoittuvan ollenkaan niihin ajankohtiin kun kaappi on tyhjä, ja mä olen töissä :whistle:
turhaa valitusta mut, oli pakko.

ilmeisesti oma moka, koska ainahan se oon minä joka kaiken huolehtii.<br><br>
 
No samansuuntasta täällä.. Mä oon yleensä tehnyt ruokaostokset työpäivän päätteeksi, mutta nyt viimeisilläni raskaana on sovittu että hän käy. Mutta ei kyllä mitään osaa lähteä ostamaan ilman että asiasta hänelle mainitsee :headwall: :headwall: Sitten sitä ollaan ilman peruselintarvikkeita, jos en ole jaksanut huomauttaa. Aamupalaksi vedin viimesen ruispalan makrillifileillä :whistle: Ja sitten ne miehet kehtaa valittaa että aina naiset määräilee/nalkuttaa...
 
niinpä, mitä käy jos ei määrää menemään kauppaan? mies katsoo jääkaappiin illalla klo 21.05 ja toteaa ettei ole mitään syömistä ja tulee sanomaan että, voisitkos keittää vaikka puuroa :whistle:
kyllä mulle sopii et kaappi on suht tyhjä, eipä tuu houkutus syödä mitään ylimäärästä, mut pointti kuitenkin tais tulla selväksi :)
mä käyn mielelläni kaupassa kyllä, mut ihmettelen tuota miestä kyl toisinaan.
 

Yhteistyössä