Miksei miehet osaa uskottavasti esiintyä naisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sherlokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sherlokki

Vieras
Onko kukaan huomannu samaa ilmiötä kun minä, että miehet eivät osaa yhtään kirjottaa "naisen suulla"? Tää on sikäli kätevä että esimerkiksi useat tämän palstan provoista on jo tällä kriteerillä helppo bongata, mutta saman huomaa usein myös vaikkapa mieskirjailijoiden teoksissa, joissa päähenkilö esitetään naisena.

Mutta esim. jos täällä pyytäisi palstalla olevia kertomaan parhaita puolia omasta ulkonäöstä, mikä näistä vastauksista teidän mielestä ois miehen kirjoittama?

1. Oon normaalipainonen, parhaita puolia omasta mielestä on silmät ja hiukset, varsinkin silmiä usein kehutaan kun ne on tosi siniset. Kroppassa oon tyytyväinen siihen että löytyy vähän laaksoa ja kukkulaa enkä oo mikään tikku. Mieskin tykkää kun oon sellanen rintava ja persevä. ;)
2. Mussa parasta on ehkä kasvot, vartaloon en välttämättä niin täydellisen tyytyväinen oo mutta sekin on nyt parempaan päin. Vielä kun tiputtelen pari vauvakiloa niin sitten kroppakin on jo aikas hyvä!
3. Parasta minussa ovat todella suuret rintani ja tiukka kroppani. Miehet usein kääntyvät tuijottamaan ahnaasti, mikä häiritsee minua kyllä. Minulla on vaalea pitkä tukka ja käytän reiteen asti olevia saappaita. Eniten kehuja saan siitä kun paikkani ovat niin tiukat ja nännini ihanan pystyt.

Oikeesti hei... Ja kyllä, vinkkinä sille joka täällä parhaillaakin provoilee ;)

Yhteistyössä