Miksei mene kaupaksi?

Mulla on huutonetissä myynnissä säkillinen, yli 50kpl tyttöjen vaatteita, kaikki kuvattuina siististi, tarkat selitykset etc. Koot 50-70cm. Alkuhintana 1e, ei hintavarausta. Ei siis huudon huutoa. Kaikki vaatteet on siistejä, ehjiä ja tahrattomia.

Missä mättää? Meneekö muilla nyt huutiksessa mikään kaupaksi? Jösses, mulla kaapit pursuaa vaatetta, jota en tarvitse, mutta eipä näytä kukaan muukaan tarvitsevan... Rahatilanne on kuitenkin nyt niin heikko etten ihan UFFillekaan viittis viedä.

Kokemuksia?

No kirppis on aika poissuljettu ajatus, on sen verran huonoja kokemuksia, tavaraa häippää niin että käteen jää liian vähän. Eikä mulla ole autoa, joten jätesäkkien kanssa bussissa meneminen tuntuu aika vaikealta... Siksi käytän huutonettiä. : /

"qqq"
Huutonetissä lähtöhinnaksi kannattaa laittaa 0e, ja sitten esim 1e tai 0,50e korotus. Monet nimittäin käyttävät hakutoimintoa, ja siinä on hyvin helppoa ja houkuttelevaa laittaa lastenvaatteiden kohdalle kattohinnaksi 1e. Näin nuo kalliimmat vaatteet eivät edes tule näkyviin halpoja vaatteita etsivien kohdalla.
Ja huom, alhainen lähtöhinta ei tarkoita sitä, että tuote jäisi välttämättä halvaksi...kun huutoja alkaa tulla, muutkin kiinnostuvat tuotteesta ja hinta saattaa yllättäen nousta suuremmaksi kuin olisi alunperin ajatellutkaan.

"mie"
Siis ovatko pakettina vai yksittäiskappaleina? Yhdelle vaatteelle jos tulee 1,50 hintaa ja vielä postarit päälle niin ihan perusvaatetta ei kannata enää siihen hintaan ruveta ostamaan kun kirpparilta ja säkällä kaupastakin saa edullisemmin.

[QUOTE="mie";21897251]Siis ovatko pakettina vai yksittäiskappaleina? Yhdelle vaatteelle jos tulee 1,50 hintaa ja vielä postarit päälle niin ihan perusvaatetta ei kannata enää siihen hintaan ruveta ostamaan kun kirpparilta ja säkällä kaupastakin saa edullisemmin.[/QUOTE]

peesi

wilmajaweeti
ns. normi vaatteetkin menee huutiksessa, kun laittaa yksitellen ja maininnan jokaisen kohdalle että katso muutkin yhdistetään mieluisat paketiksi. Ja kun nostaa näyteikkunaan edes yhden niin se auttaa. se tietty huono kun se näyteikkuna on nykyään niin kallis :(

Juuri tuo kohde, niinkuin kohteessa sanon, mukaan tulee vielä parikymmentä vaatetta lisäksi. Olen vasta kuvaamassa niitä vaatteita, ei mikään helppo homma kun on kaksi pikku apuria... Ja kohteessa on linkki 50-56cm vaatepakettiin, jonka olen jo sulkenut. Ne siis kuuluvat pakettiin. Yhteensä vaatetta on 150-litrainen jätesäkillinen.

Taidan sitten viedä kirppikselle kun ei edes tuolla hinnalla kenellekään kelpaa.:(

"vieras"
Itse en ostaisi tällä erää koska oli hyvin paljon lyhyt hihaisia. noi vaatteethan taitaisi mennä pieneksi jo ensi kesään mennessä jolloin lyhyt hihaisille enemmän tarvetta.

Kaikki lyhyt hihaiset erottelisin toiseen pakettiin ja möisin mieluummin keväällä/talvella. Samoin kuin hameet/mekot.

huutaja
[QUOTE="vieras";21898827]Liian iso kokohaitari mun mielestä.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Ja edellinen kirjoittaja oli myös oikeassa, eli lyhythihaiset pois paketista, koska syksy on tulossa.

Pitääkö olla jotain pirun Burberryä aina? Jeesus, vaatteet kestää lapsella tossa iässä max 1kk, niin en ymmärrä että bodystä maksetaan 30e..... Mutta kiitos rakentavasta kommentista. Täytynee varata jo psykiatrille aika, onhan noi tytöt nyt ihan traumatisoituneita kun ovat joutuneet tuollaisissa rytkyissä kulkemaan.

Yhteistyössä