Miksei löydy I luokan sipuleita?

  • Viestiketjun aloittaja Sipuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kai se on vaan sitä, että ns. virheettömiä sipuleita ei ole olemassakaan. Aina ne kuoret on repeilleet tai pieniä kolhuja. Kevätsipulit voivat toki tietääkseni olla I-luokkaa.
Onko perunoilla samanlaiset luokat, tai porkkanoilla? Kaikissahan voi olla kolhuja. En ole ajatellut asiaa koskaan :)
 
hivenenhullu
mä en muista oliks se niin että ennen oli tota ykkösluokan sipulia mutta eu:n myötä tuli niitä kriteerejä jotka ei enää täyty joten kaikki sipulit on nyt sitte II-luokkaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä en muista oliks se niin että ennen oli tota ykkösluokan sipulia mutta eu:n myötä tuli niitä kriteerejä jotka ei enää täyty joten kaikki sipulit on nyt sitte II-luokkaa :D
Juu ystävämme EU sen muutti. Silloin kun mä olin kaupassa, mä myin vielä I-luokan sipuleita. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kai se on vaan sitä, että ns. virheettömiä sipuleita ei ole olemassakaan. Aina ne kuoret on repeilleet tai pieniä kolhuja. Kevätsipulit voivat toki tietääkseni olla I-luokkaa.
Onko perunoilla samanlaiset luokat, tai porkkanoilla? Kaikissahan voi olla kolhuja. En ole ajatellut asiaa koskaan :)
Kyllä perunoilla ja porkkanoillakin pitäisi se luokitus olla. En kyllä nyt muista omaako peruna I-luokkaa. Sipuli kuitenkaan siis ei. :D Kuten tässä nyt on jo todettu. :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
http://virtuoosi.pkky.fi/materiaalit/iok/puutarhaterapia/tyotoiminta/sipulit.html
Eli sipuli kuuluu korkeintaan kakkosluokkaan jos vähänkin on ulkokuori rypistynyt?
Kuinkahan montaa (veronmaksajille kallista) eu:n virkamiesten tuntia tuli yhteensä käytettyä siellä EU:ssa pohtimaan kyseistä luokitusta jne?
 

Yhteistyössä