Miksei kukaan osta multa uutta remun vk-pukua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mölöä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on liian kallis? Itsellä periaatteena etten maksa uudestakaan puvusta kuin 25 % hinnasta. Ostan aina kevät- ja talvipuvut puoleen hintaan joten en käytetystä tai "käytetystä" maksaisi kuin puolet puolesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24494772:
Se on ruman värinen, tai liian kallis?

samaa mietin minäkin. Myytkö kaupan hinnoilla?
Minä ainakin menen sitten itse kaupasta katsomaan ja lapsi saa sovittaa eri kokoja ja värin voi valita eri vaihtoehdoista...
Voi tosiaan olla sen värinen ettei oikein kukaan tykkää?
 
No siinä sitten syy. Meillä viimevuoden malli ostettuna ihan kaupasta 22e, alesta tietty, mutta silti. En ikinä ostaisi haalaria yksityiseltä myyjältä tuolla hinnalla.
 
Olkoon vaan uutena kallis mutta käytetty on käytetty vaikka olisi vaan vähän käytetty. En ihan periaattesta maksa käytetyistä paljon. Eli maksaisin max 20e jos on hyväkuntoinen.
 
Jos tuntuu vaikealle itse hinnoitella, niin laita huutonettiin ja lähtöhinta riittävän alhaiseksi. Saat ainakin myytyä asun ja hinta voi nousta yllättävän ylöskin.

Uusi tuote pitäisi saada nopeasti myytyä, koska nyt on kysyntää vk-asuille. 2 kk myynnin jälkeen voi sanoa, että hinta ei ole ollut kohdallaan.
 

Yhteistyössä