Miksei kaupoissa myydä 140 cm vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Minulla on juuri sen kokoinen poika ja ikävää ettei löydu vaatteita hänelle. Paitoja tai housuja, niitä olisi kiva käyttää. Vaihtoehdot jotka sijaitsevat pikku kyläsämme eli Seppälä, Halpa-Halli ja Tokmanni, on nyt tuloksetta läpi käyty. Että kiva.

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/lapset/poikien-alaosat

Myöskään netanttilasta ei housuja, vain neljä vaihtoehtoa. Paitoja muutama vaihtoehto siedettävän näköisiä, jos kriteereinä on miellyttävä ulkonäkö ja ei saa olla huppua.

Ihan noista perinteisistä; hm, lindex, seppälä, Muutamasta ulkomaalaisesta kaupasta ehkä.
Googleen vain halusanaksi 140cm vaatteet niin ainakin itse löysin vaihtoehtoja.

Itsellä samankokoinen poika ja on muuten totta, että juuri 140cm vaatteita on joistakin kaupoista hankala löytää, paljon "kaksoiskokoja". Näistä 134-140cm on järestään liian pieni tuon kokoiselle ja 146-152cm liian suuri (hihat ja pituus).

[QUOTE="kolmen äiti";29338492]Itsellä samankokoinen poika ja on muuten totta, että juuri 140cm vaatteita on joistakin kaupoista hankala löytää, paljon "kaksoiskokoja". Näistä 134-140cm on järestään liian pieni tuon kokoiselle ja 146-152cm liian suuri (hihat ja pituus).[/QUOTE]

Mua taas ärsyttää kun tuossa lähi kaupoilla, ei ole muita vaatteita kuin noita tasalukuja 130cm, 140cm, 150cm. Poika on just siltä väliltä joko on liian isoja tai liian pieniä. Netistä olen lähinnä tilannut vaatteet niin löytyy sopivan kokoista :)

Mun mielestä taas löytyy tätä nykyä aika kivastikin noita 140 cm kokoja, kun vertaa siihen meidän tarpeeseen pari kolme vuotta takaperin. Ja ihan tavis- Prismasta saatiin hommattua sopivan kokoista ja näköistä vaatetta eli merta edemmäksi ei tarvinnut mennä.

Nyt on sitten taas haasteellista, kun koko onkin sen 170 cm, tuota kun ei enää tahdo mistään ns. normimarkettivalikoimasta löytyä vaan saa/joutuu menemään kaupunkiin pelipaikoille etsimään.

Toinen mikä meillä on kiven alla on 130 cm vaatteet.

Toki netin kautta voi tilata, mutta meille on sattunut niin paljon sutta ja sekundaa (ilmoitettu koko ei ole vastannut todellisuutta), että me mieluusti hommataan vaatteet paikanpäältä. Työlästä joo, mutta minkäs teet :).

Pojille ihan huonot valikoimat ja jos jotain löytyy,
niin kamalia urheilu- tai irvileukakuvavaatteita ...
tytöile hyllymetreittäin.
Esim. Oulun keskustan Lindexissä saa etsiä kohtaa mistä löytää pojille tuon kokoisia kamppeita.

On se vaikeaa pojille vaatteita saada. No eipä niihin sitten hirveästi rahaakaan saa menemään, kun ei ole mitä ostaa. Ja miksi kaikissa paidoissa pitää olla huppu, ei sitä sisällä päässä pidetä.

Yhteistyössä