Miksei Huutiksen haku näytä mun tuotetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutomyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutomyyjä

Vieras
Mikähän on vikana, ettei mun body näy Huutiksen haulla? Ilmeisesti otsikkoon pitää kirjoittaa tosi palikkasuomea, eli tein mokan kun laitoin SmåfolkIN body 86 cm. Lisäsin ilmoitukseen hakusanoiksi Småfolk ja pari muuta kuvaavaa sanaa, mutta ei vaan näy. Miksi, tietääkö joku?

[QUOTE="minä";26981856]Tapahan se on tämäkin mainostaa, että nyt olisi huutiksessa småfolkia koossa 86 myynnissä.[/QUOTE]

Paitsi että muutin tähän esimerkkiin koon ja merkin, lälläslää. Merkkibody mulla on myynnissä, se on totta.

Joko sulla on kirjoitusvirhe tai kohden vasta laitettu.

Kun hakuun kirjoittaa småfolk* niin antaa kaikki versiot tuosta småfolk sanasta eli loppuosat ei merkitse. Uskoisin, että moni huutiksen käyttäjä tietää tämän hakiessaan tuotetta.

Mun mielestäni palikoita eivät ole ostajat vaan systeemi, joka hämmentyy pilkuista tai n-kirjaimesta hakusanan perässä. Mä oon ihmetellyt Huutiksen otsikoiden tönkköyttä ja nythän se syy selvisi. Kiitos siitä tiedosta, tästedes otsikoin minäkin ilman taivutusmuotoja! Nyt muuten mun body näkyy, kun muokkasin hakusanoja paremmiksi:)