mun mielestä enkelijuttuja ei voi olla koskaan liikaa!Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:äläpäs nyt, ei sielä ole kun yksi kummitusjuttu koko ketjussa! ja miksei kaikki mahdu samaan ketjuun? =)
http://www.enkelinsiivenkosketus.com/aeviestit.htmAlkuperäinen kirjoittaja ap:yhtä asiaa kuitenkin ihmettelen: jos enkelit on ihan luonnollinen asia, niin miksei ne tee itseään selvemmin havaittaviksi? jos joku on nähnyt aina enkeleitä, se on hänelle luonnollista myös uskoa niihin. silloin enkeliä on helppo kuunnella.
onko niin, että pahat kokemukset esim lapsuudessa sulkevat sydämen niin, ettei enkeliä voi enää nähdä/muistaa?
Minkälainen kokemus se oli ?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Olen lukennut kirjoja enkelikokemuksista ja mulle on pistänyt silmään kuinka moni niistä kokemuksista on mahdollista tulkita myös kummituskokemuksiksi.
Missä siis menee ero kummituskokemuksen ja enkelikokemuksen välillä?
Itse olen kokennut kummitus/enkelikokemuksen. En siis tiedä kumpi se oli.
Voi, että näin piti sattua !Alkuperäinen kirjoittaja toisenlainen enkeli:Olin ajamassa autolla aivan rauhassa Hesasta Turkuun päin. Ajelin hieman alle rajoitusten, koska uutisissa oli varoitettu, että Toyotan jarrut ja kaasu eivät välttämättä toimi. Yht'äkkiä pahannäköinen, risupartainen enkeli ajoi rinnalle, katsoi murhaavasti ja näytti keskaria.
Tämä tapahtui kauan sitten. Heräsin yöllä ja sänkyni vieressä istui vaalea naishahmo. Se hohti kevyesti ja hymyili mulle lempeästi. Katsoin sitä hetken ja nostin käteni tervehdykseen ( spontaani ele )Sitten suljin silmäni ja avasin uudestaan. Hamo oli poissa.Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :Minkälainen kokemus se oli ?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Olen lukennut kirjoja enkelikokemuksista ja mulle on pistänyt silmään kuinka moni niistä kokemuksista on mahdollista tulkita myös kummituskokemuksiksi.
Missä siis menee ero kummituskokemuksen ja enkelikokemuksen välillä?
Itse olen kokennut kummitus/enkelikokemuksen. En siis tiedä kumpi se oli.
Läheisellä oli sellainen kokemus, että joku tuli huoneeseen, mutta hän ei nähnyt tätä. Toisella läheiselläni oli kokemus, että hän oli nukkumassa ja kuuli kuinka joku tuli huoneeseen ja istui pöydän ääreen ja alkoi lukemaan lehtiä.
Enkelikokemus on mielestäni lämmittävä kokemus, tulee hyvälle ololle. Itselläni enkelikokemukset ovat monen vuoden takaisia. toivoisin, että vielä voisin kokea tuon saman - ihanan lämmittävän turvallisen tunteen.
Entäs lumienkelit.tervetuloa vain ketjuuni ! kaikki yliluonnolliset ilmiöt ovat tervetulleita, enkeleistä ufoihin ja keijuista lumimiehiin