Miksei enkelikokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Paholaiset pyydystivät enkelin ja laittoivat tämän vankityrmään. Paholaiset eivät antaneet enkelille ruokaa, eivätkä tietenkään vettä, vaan lukitsivat tämän pimeyteen. He sanoivat: "Jos vielä olet jo kolmen päivän päästä kuolleena maassa makaamassa, jätämme sinut iäksi rauhaan, mutta jos elät vielä kolmen päivän päästä, saat surmasi meiltä."

Enkeli tiesi, ettei hän voinut kuolla, mutta hän ei halunnut tehdä syntiä ja jäädä kenenkään tietämättä paholaisten vankityrmään: sinne aivan väärään paikkaan.
Enkeli löysi tyrmästä hirttoköyden ja hirtti itsensä päästäkseen takaisin taivaaseen. Kun hän siellä oli, hän armahti paholaiset niin, että nämä eivät enää koskaan tehneet syntiä. Ja niin kaikki oli hyvin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
äläpäs nyt, ei sielä ole kun yksi kummitusjuttu koko ketjussa! ja miksei kaikki mahdu samaan ketjuun? =)
mun mielestä enkelijuttuja ei voi olla koskaan liikaa! :D
sitä paitsi tällä palstalla tehään alotuksia vaikka mistä, miksei sitten useempi aloitus voisi olla enkeli-, ufo-, kummitus- tms -aiheinen? :p

minä vain
Olen tuntenut enkelin kosketun olallani, kun meinasin ylittää tien ja katsoin oikealle - ja sieltähän se auto tuli. en mennyt tien yli.
Olen tuntenut enkelin siivet ympärilläni, tuntui turvalliselta ja meinasi itkettää.
näistä kokemuksista jo monta vuotta !

tietty
Oltiin autolla Helsingissä matkalla ja ajettiin ihan pieleen.
Yks kaks nähtiin mies ohjaamassa ajotien vieressä - tuohon suuntaan.
Kiitos - päästiin oikealle tielle !

Olikohan se enkeli maantiellä ?

ap
yhtä asiaa kuitenkin ihmettelen: jos enkelit on ihan luonnollinen asia, niin miksei ne tee itseään selvemmin havaittaviksi? jos joku on nähnyt aina enkeleitä, se on hänelle luonnollista myös uskoa niihin. silloin enkeliä on helppo kuunnella.

onko niin, että pahat kokemukset esim lapsuudessa sulkevat sydämen niin, ettei enkeliä voi enää nähdä/muistaa?

minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yhtä asiaa kuitenkin ihmettelen: jos enkelit on ihan luonnollinen asia, niin miksei ne tee itseään selvemmin havaittaviksi? jos joku on nähnyt aina enkeleitä, se on hänelle luonnollista myös uskoa niihin. silloin enkeliä on helppo kuunnella.

onko niin, että pahat kokemukset esim lapsuudessa sulkevat sydämen niin, ettei enkeliä voi enää nähdä/muistaa?
http://www.enkelinsiivenkosketus.com/aeviestit.htm

Enkeleitä sinuun elämääsi !
Voi olla, että olet kohdannutkin enkeleitä.
Joku henkilö on auttanut sinua vaikeassa tilanteessa.
Sydämen kovuuteen auttaa halaus mielestäni.
Halaa tänään jotakin henkilöä.

jääenkeli
Olen lukennut kirjoja enkelikokemuksista ja mulle on pistänyt silmään kuinka moni niistä kokemuksista on mahdollista tulkita myös kummituskokemuksiksi.
Missä siis menee ero kummituskokemuksen ja enkelikokemuksen välillä?
Itse olen kokennut kummitus/enkelikokemuksen. En siis tiedä kumpi se oli.

minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Olen lukennut kirjoja enkelikokemuksista ja mulle on pistänyt silmään kuinka moni niistä kokemuksista on mahdollista tulkita myös kummituskokemuksiksi.
Minkälainen kokemus se oli ?
Läheisellä oli sellainen kokemus, että joku tuli huoneeseen, mutta hän ei nähnyt tätä. Toisella läheiselläni oli kokemus, että hän oli nukkumassa ja kuuli kuinka joku tuli huoneeseen ja istui pöydän ääreen ja alkoi lukemaan lehtiä.

Enkelikokemus on mielestäni lämmittävä kokemus, tulee hyvälle ololle. Itselläni enkelikokemukset ovat monen vuoden takaisia. toivoisin, että vielä voisin kokea tuon saman - ihanan lämmittävän turvallisen tunteen.

Kyllä
Hassua miten sama kokemus voi jonkunmielestä todistaa enkelien, jonkunmielestä ufojen, jonkunmielestä kummitusten olemassaolon.

Esim. Vietnamin sodanaikaisissa jutuissa on yksi kuva, jossa koneen ohjaamossa näkyy joku lentämässä konetta, vaikka ohjaajan pitäisi olla jo kuollut/ kuolemassa ja tajuton. Yhdessä kirjassa esitetään kuva todisteena enkeleistä, yhdessä ufoista ja yhdessä lentäjän haamusta, joka lentää konetta turvatakseen lentueen muita lentäjiä.

toisenlainen enkeli
Olin ajamassa autolla aivan rauhassa Hesasta Turkuun päin. Ajelin hieman alle rajoitusten, koska uutisissa oli varoitettu, että Toyotan jarrut ja kaasu eivät välttämättä toimi. Yht'äkkiä pahannäköinen, risupartainen enkeli ajoi rinnalle, katsoi murhaavasti ja näytti keskaria.

näin vain on...
Alkuperäinen kirjoittaja toisenlainen enkeli:
Olin ajamassa autolla aivan rauhassa Hesasta Turkuun päin. Ajelin hieman alle rajoitusten, koska uutisissa oli varoitettu, että Toyotan jarrut ja kaasu eivät välttämättä toimi. Yht'äkkiä pahannäköinen, risupartainen enkeli ajoi rinnalle, katsoi murhaavasti ja näytti keskaria.
Voi, että näin piti sattua !
Toivotaan hyvää enkeliä tiellesi !

jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Minkälainen kokemus se oli ?
Läheisellä oli sellainen kokemus, että joku tuli huoneeseen, mutta hän ei nähnyt tätä. Toisella läheiselläni oli kokemus, että hän oli nukkumassa ja kuuli kuinka joku tuli huoneeseen ja istui pöydän ääreen ja alkoi lukemaan lehtiä.

Enkelikokemus on mielestäni lämmittävä kokemus, tulee hyvälle ololle. Itselläni enkelikokemukset ovat monen vuoden takaisia. toivoisin, että vielä voisin kokea tuon saman - ihanan lämmittävän turvallisen tunteen.
Tämä tapahtui kauan sitten. Heräsin yöllä ja sänkyni vieressä istui vaalea naishahmo. Se hohti kevyesti ja hymyili mulle lempeästi. Katsoin sitä hetken ja nostin käteni tervehdykseen ( spontaani ele )Sitten suljin silmäni ja avasin uudestaan. Hamo oli poissa.
Samoihin aikoihin mulle ja ystävilleni tapahtui paljon muutakin yliluonnollista.

miuh
Minä olen yläasteikäisenä nähnyt huoneessani myöhään illalla hohtavan hahmon,sen ääriviivat ikäänkuin pikkuhiljaa ilmestyivät siihen ja se oli todella kirkas.Kasvojen kohta oli niin kirkas että kasvonpiirteitä ei näkynyt.Aluksi minua pelotti valtavasti mutta kun hahmo oli "valmis", tuli rauhallinen tunne.

Yhteistyössä