Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä tajusin mutta silti kyllä olen sitä mieltä että vauvan mukaan mennään ja elämä muuttuu...ei voi kaikkea samoin elää kuin ennen vauvaa tai on tosi itsekäs ja tosiaan vauva joutuu elämään vanhempien aikataulutuksella - sääli, iso sellainen.
samoin ja samoin.... Kerrohan, miten sen vauvan kanssa sitten kuuluu elää jos sitä ei saa ottaa hiljaisiin, "paheettomiin" harrastuksiin mukaan, jos sitä ei saa imettää kuin kotona, eikä varmaan vaippaakaan vaihtaa kuin omalla hoitopöydällä?
Ää ole noin mustavalkoinen, en sanonut ettei vauvaa SAA ottaa mukaan mihinkään...vaan että kyllähän se elämä vaan muuttuu ja vauvan ehdoilla mun mielestä mennään ja jos on kovin kiireinen ollut ja vauhtiharrastuksia tai festareilla dokaamista jne. niin sanon että vauvaparka! Mutta onhan näitä lehdissäkin - elämä ei tosiaan muutu vaan eletään kuin pellossa.
En ala enempää inttämään ja vääntämään - tehköön kukakin miten lystää, ei se multa oo pois, jonkun vauvalta kyllä jos vanhempi ei ole oikesti läsnä kuin harvakseltaa - silloin kun ehtii omilta menoiltaan. On eriasia raahata vauvaa mukana (tehdä omiaan, vaikka sitten laskuvarjohyppyjä) kuin oikeasti viettää aikaa vauvan kanssa. Nyt heipat, en palaa vänkäämään asiasta!