miks?

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...

Käyn, kahden viikon päästä menen taas :( ahdistako sua myös?Mua ahdistaa niin kovasti että vaikea saada unta ja kun saan sen sitten voin nukkua vaikka 24 tuntia,en halua edes herätä koska tiedän että kaikki alkaa taas

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...

Käyn, kahden viikon päästä menen taas :( ahdistako sua myös?Mua ahdistaa niin kovasti että vaikea saada unta ja kun saan sen sitten voin nukkua vaikka 24 tuntia,en halua edes herätä koska tiedän että kaikki alkaa taas

Ei mua varsinaisesti ahdista, mutta olo on alakuloinen, masentunut ja mikään ei huvita. Mä sain myös unilääkkeitä koska olen kärsinyt unettomuudesta jo kauan...en kyl halua niitä kauaa syödä koska olo oli aamulla ihan kamala.

Ei mua varsinaisesti ahdista, mutta olo on alakuloinen, masentunut ja mikään ei huvita. Mä sain myös unilääkkeitä koska olen kärsinyt unettomuudesta jo kauan...en kyl halua niitä kauaa syödä koska olo oli aamulla ihan kamala.
minulla on sitten varma jotain vakavampi :ashamed:

Annabell, anna itsellesi aikaa!! Et mitenkään voi olettaa, että kun syöt lääkkeitä, mikään ei tunnu missään! Ei se suru ja ahdistus lopu yhdessä viikossa eikä vielä kuukaudessakaan.Miksi teet itsellesi vielä lisästressiä hätäilemällä asiassa, johon auttaa vain aika?

minulla on sitten varma jotain vakavampi :ashamed:

Vakavammasta en tiedä, mutta meillä varmaan eri lähtökohdat ja syyt ottaa lääkkeitä, joten vointikin on sen mukainen.

Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Annabell, anna itsellesi aikaa!! Et mitenkään voi olettaa, että kun syöt lääkkeitä, mikään ei tunnu missään! Ei se suru ja ahdistus lopu yhdessä viikossa eikä vielä kuukaudessakaan.Miksi teet itsellesi vielä lisästressiä hätäilemällä asiassa, johon auttaa vain aika?
mutta mitä jos mieli on sekava,no ei sekava mutta epätodellinen,semmonen,etten osaa keskiytyä enää mihinkään ja ajattelen vaan samoja asioita koko ajan,tapahtumat siis,varma pakkoajatukset?Miks minulla alkoi pelko että tulen hulluksi :( sit se tarkoita että olo pahenee vaan?Mä en vaan jaksa enää kärsiä :( halauan mun elämää takaisin,miksi semmonen olo että kaikki paha vain minulle ,vaikka tiedän ja ymmärrän järjellä ettei se ole totta :(

Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Kaikki tuo kuuluu asiaan!Ei se tarkoita että olet hulluksi tulossa! Voi kuinka saan sinut ymmärtämään sen..

Ok :ashamed: mutta mä kuitenkin toivon että pääsen sairalaan,koska haluan olla parempi äiti,kun nyt olen,nyt olen vaan ahdistunut koko ajan,enkä jaksa hoita niitä,hyvää että mies auta.Pää vaan niin täynnä kaikenlaista :( mä olen muutenkin jo melkein koko vuos kovin stressantunut ja vielä sain lisää paljon suru asioita,että olen niin rikki,miten ihminen voi olla niin rikki :(

Yhteistyössä