Mun pitää soita maanantaina lääkärille,kun nyt en ainakaan voi tehdä mitään ja mun miehen veli tuli Virosta meille käymään,pitäis mun näyttä että kaikki on hyvin :| vaikka ei ole :ashamed: :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...
Käyn, kahden viikon päästä menen taasahdistako sua myös?Mua ahdistaa niin kovasti että vaikea saada unta ja kun saan sen sitten voin nukkua vaikka 24 tuntia,en halua edes herätä koska tiedän että kaikki alkaa taas
minulla on sitten varma jotain vakavampi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...
Käyn, kahden viikon päästä menen taasahdistako sua myös?Mua ahdistaa niin kovasti että vaikea saada unta ja kun saan sen sitten voin nukkua vaikka 24 tuntia,en halua edes herätä koska tiedän että kaikki alkaa taas
Ei mua varsinaisesti ahdista, mutta olo on alakuloinen, masentunut ja mikään ei huvita. Mä sain myös unilääkkeitä koska olen kärsinyt unettomuudesta jo kauan...en kyl halua niitä kauaa syödä koska olo oli aamulla ihan kamala.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:minulla on sitten varma jotain vakavampi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Käytkö psykologilla? Mä aloitin just kans lääkityksen ja odottelen kovasti oloni pahenevan koska kestää reilut 2 viikkoa, että pää tottuu lääkkeeseen, sitten helpottaa...
Ei mua varsinaisesti ahdista, mutta olo on alakuloinen, masentunut ja mikään ei huvita. Mä sain myös unilääkkeitä koska olen kärsinyt unettomuudesta jo kauan...en kyl halua niitä kauaa syödä koska olo oli aamulla ihan kamala.
mutta mitä jos mieli on sekava,no ei sekava mutta epätodellinen,semmonen,etten osaa keskiytyä enää mihinkään ja ajattelen vaan samoja asioita koko ajan,tapahtumat siis,varma pakkoajatukset?Miks minulla alkoi pelko että tulen hulluksiAlkuperäinen kirjoittaja justina:Annabell, anna itsellesi aikaa!! Et mitenkään voi olettaa, että kun syöt lääkkeitä, mikään ei tunnu missään! Ei se suru ja ahdistus lopu yhdessä viikossa eikä vielä kuukaudessakaan.Miksi teet itsellesi vielä lisästressiä hätäilemällä asiassa, johon auttaa vain aika?
Alkuperäinen kirjoittaja justina:Kaikki tuo kuuluu asiaan!Ei se tarkoita että olet hulluksi tulossa! Voi kuinka saan sinut ymmärtämään sen..