Miks Venakko sai bannit?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen kyllä saanut käsityksen että nuo kuvat ja jutut mitä Mummeliisa perheestään julkaisee on sellaisia mihin hän on saanut asianomaisilta luvan.

Venakosta en tiedä onko hän kaikkiin kirjoituksiinsa kysynyt lupaa mieheltään/ex:ltään/ihastukseltaan/työnantajaltaan jne. Ja muutenkin, Mummeliisan jutut on aikalailla sitä arkista elämää ehkä vähän erilaisessa perheessä. Venakon jutuista on arkisuus ja tavallisuus melkoisen kaukana.
kuvissa on kyllä ollu niin nuoria että eivät varmaan lupakyselyyn osaa sanoa yhtään mitään.
 
repskops
[QUOTE="hhh";27723264]ja siis yks mikä ois kans, mitä ehdottomasti haluisin lukee jostain autofoorumilta, mun alapääasiat kuvalla varustettuna. siis se vasta ois oikein rakkauden osoitus <3[/QUOTE]

Aika erikoista :D Kyllä minun mies vaan kertoo omilla foorumeillaan minun intiimivaivat ja papakokeiden tulokset ;)
 
bitti
Mun mielestä täällä pitäs päteä samat säännöt kuin muuallakin eli ei koko nimiä eikä kuvia joissa esiintyy muita kuin itse. Vaikka olis kuinka lupa lapselta ei se lapsi voi tietää mitä tulevaisuudessa siitä ajattelee. Kuvat kuitenkin voivat roikkua netissä ikuisuuden ja niitä voi jälleenmyydä kaikenlaiseen epämiellyttävyyteen. Voin ihan näin sanoa työni puolesta. Minusta on järkyttävää kun vanhemmat eivät ollenkaan ajattele lapsiaan tai muitakaan kuin itseään. MINÄ haluan laittaa tämän kuvan näkyville kun MINUSTA on mukava kuulla MUIDEN mielipiteitä. Oman itsetunnon kohotusta vai mitä, en ymmärrä...
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras myös;27723801:
taas? Eikös hän ollut bannattu ihan vähän aikaa sitten?
Viime vuonna tais olla kans näin joulun alla, kun sekos ja sai pitkän bannin. Joulun tulo voi vaikuttaa noinkin.
 
"vieras"
Jos bannataan niin bannataan. Pitääkö sitä väkisin yrittää tunkea palstalle ja kiertää bannia?
Parempi olis pysyä poissa ja "kärsiä" nahoissaan.
 
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27723428:
kuvissa on kyllä ollu niin nuoria että eivät varmaan lupakyselyyn osaa sanoa yhtään mitään.
ja esim. rollolainen on kertonut tytöstään todella intiimejä juttuja ihan varmasti ilman lupaa.
 
"vieras"
Aivan sairasta menoa modeilla täällä, elävät kuin pikku penikat ja suosivat toisia. Jotkut kertoo hyvinkin tarkkaan itsestään ja tovereistaan, kuvaavat jopa omia lapsiaan alasti tänne ja saavat päänsilitystä, olisi syytä JSN:eek:n ottaa foorumi kynsiinsä.
 
hanki elämä
[QUOTE="vieras";27723968]Aivan sairasta menoa modeilla täällä, elävät kuin pikku penikat ja suosivat toisia. Jotkut kertoo hyvinkin tarkkaan itsestään ja tovereistaan, kuvaavat jopa omia lapsiaan alasti tänne ja saavat päänsilitystä, olisi syytä JSN:eek:n ottaa foorumi kynsiinsä.[/QUOTE]

:LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä