Miks V*tussa kaikki menee aina päin V*tt*a ???

  • Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti
milla
Miks v*t*ssa mä olen näin idiootti?
Miks? Miks? Miks?
Miks aina kaikki menee pieleen?
Enkö mä oo ikinä ansainnu mitään hyvää?

Helvetin helvetin helvetti :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Oo fiksumpi B)

No ei vaa.. kurjaa.. :( Mikä sun elämässä mättää sitten?
No ku mä en osaa olla :snotty:
Mä oon niin idiootti ettei toista voi ollakaan :headwall:
ja tästä pään hakkaamisesta seinään tulee pää kipeeks :'(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jussi:
no, mikä on?
Mut oli huomattu :)
En siis kiukutellutkaan yksin.. hih..

No: Mä tyhmänä rakennan jotain pilvilinnoja, vaikka pitäis jo ymmärtää olla tekemättä niin.
Kuvittelen et merkitsen ennenmän kuin ilmeisesti merkitsenkään yhdelle ihmiselle. :snotty:

Kun en mä tiedä mitä ajatella. se vakuuttaa et olen tärkeä ja sit se kuitenkin tekee jotain mikä osottaa etten ole niin tärkeä. Se vakuuttaa että haluaa viettää aikaa mun kanssa ja sitten se kuitenkin välttelee mua.. ja vakuuttaa melkein samaan syssyyn ettei välttele. Äh plääh,, mä en ymmärrä. :headwall:
Olenko mä tärkeä vai en? Jos mä olen, niin miksi tehdä juttuja joiden tietää loukkaavan ?
Ei mitään isoa, mutta pieniä asioita mistä on viimeksi edellisenä päivänä puhuttu. :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No ei sua jaksa kuunnella jos vaa valitat muttet kerro syytä.. nih..
No höh.. nyt mä pienen osan kerroin tossa ylempänä..

Kerron nyt senkin (vaikka tiedän et saan paskaa niskaan )
Et mä idiootti päästin itseni haaveilemaan pienestä nyytistä kun kuukautiset oli jo myöhässä.. ja kaikki oireetkin viittas siihen..
Ei tarvitse haaveilla enään. :'( :'( :'(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No mitä se tekee, et viestittäis ettei välitä? muuta siis kuin tuo välttely?
Pieniä juttuja. Lupaa et mennään eri paikkoihin ja sit kun pitäis lähteä niin "en ole ikinä luvannutkaan" tai "sun pitää ymmärtää et on kiire"
Torjuu mun lähestymiset. :(

Sit sellasia pieniä asioita mistä olen sanonu et mua loukkaa kun teet noin, niin ymmärtää kyllä kun puhutaan ja sanoo et ei tahallaan, eikä tee enää, mut parin päivän päästä tekee taas uudestaan.

Monesti väheksyy mun puheita tai suorastaan naureskelee niille. Asioille joissa mä tiedän olevani oikeassa :kieh:
Ei myönnä millään että olisi edes pieni mahdollisuus että hän olisi väärässä ja sitten jos hermostun kunnolla asiasta, kaivan faktaa esille niin sit alkaa toinen ääripää. "Okei, mä olen aina väärässä. Sovitaan niin. Niinhän se menee" Olen naurettava kun pitää pienestä asiasta laitta show pystyyn ja sitten ilmoittaa et kyllä hän silti katsoo olevansa oikeassa. :eek:
Ei auta vaikka hänen väitöksensä olisi täysin naurettava ja kumottavissa faktatiedolla. Hän on oikeassa.


Miksi sitten lapsen hankkisin moisen kanssa? joo.. enpä tällä hetkellä tiedä.. huomenna ehkä tiedän taas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No mitä se tekee, et viestittäis ettei välitä? muuta siis kuin tuo välttely?
Pieniä juttuja. Lupaa et mennään eri paikkoihin ja sit kun pitäis lähteä niin "en ole ikinä luvannutkaan" tai "sun pitää ymmärtää et on kiire"
Torjuu mun lähestymiset. :(

Sit sellasia pieniä asioita mistä olen sanonu et mua loukkaa kun teet noin, niin ymmärtää kyllä kun puhutaan ja sanoo et ei tahallaan, eikä tee enää, mut parin päivän päästä tekee taas uudestaan.

Monesti väheksyy mun puheita tai suorastaan naureskelee niille. Asioille joissa mä tiedän olevani oikeassa :kieh:
Ei myönnä millään että olisi edes pieni mahdollisuus että hän olisi väärässä ja sitten jos hermostun kunnolla asiasta, kaivan faktaa esille niin sit alkaa toinen ääripää. "Okei, mä olen aina väärässä. Sovitaan niin. Niinhän se menee" Olen naurettava kun pitää pienestä asiasta laitta show pystyyn ja sitten ilmoittaa et kyllä hän silti katsoo olevansa oikeassa. :eek:
Ei auta vaikka hänen väitöksensä olisi täysin naurettava ja kumottavissa faktatiedolla. Hän on oikeassa.


Miksi sitten lapsen hankkisin moisen kanssa? joo.. enpä tällä hetkellä tiedä.. huomenna ehkä tiedän taas.
Se mieshän on lapsellinen narsisti. Siihen auttaa vaan vuosien kouluttaminen tai miehen vaihtaminen.
 
IhanaValo
:/ Höh. :hug:

Miehet osaa joskus olla tosi juntteja ilman että välttämättä tarkottaisivat sitä.
Mut sano sille että päättää mitä oikein haluaa ja ettei kukaan jaksa olla pompoteltavissa noin kovin pitkään.
 
vieras
NO kuule , mä luulen ettei se taida muuksi muuttua tuo kumppani, osaa varmaan olla tosi kivakin , ehkä hän on omalla tavallaan itsekäs ja sori niinkuin sinäkin, haaveilet oman mielesi mukaisesta tulevaisuudesta( mikä ei sinänsä varmaan edes ole mitenkään utopistista elämää)se vaan kuule taitaa olla niin ellette todella pysty keskustelemaan ja sopimaan yhteisistä sanoisko suuntaviivoista, ei elämä tän kaverin kanssa tule koskaan olemaan helppoa. Olkoonkin vaikka ahkera työmies tms. Tätä on aika selittää , jotenkin vaan tiedän koska kokemuksesta puhun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se mieshän on lapsellinen narsisti. Siihen auttaa vaan vuosien kouluttaminen tai miehen vaihtaminen.
Kieltämättä olen joskus ajatellut kun hän naureskelee jollekin fakta tiedolle et ei se noin mee (ei mitään väliä vaikka kaikki maailman tutkijat olisivat todistaneet toisin ) että H*lvetin narsisti !
Mut oikeesti tota lukuunottamatta ei kuitenkaan ihan oikean narsistin kaltainen ole.

On kokemusta siitä oikeasta narsististakin. väkivaltaisesta sellaisesta

Tai en mä tiedä.. enää yhtään mitään ihan 100% varmuudella :(
 

Yhteistyössä