Miks usemmiten SINKKU ÄMMÄ vokottelee varattua miestä!!?!!

  • Viestiketjun aloittaja Ken tietää
  • Ensimmäinen viesti
no
Alkuperäinen kirjoittaja kuuluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
nää sinkut ämmät jotka OIKEASTI vokottelevat varattua miestä(en siis todellakaan halua yleistää ja vetää kaikkia sinkku naisia tähän), haluavat pönkittää itsetuntoaan ja "näyttää" kaikille, että voivat saada kenen tahansa, jos vaikka sattuisivatkin saamaan pitkiin limaisiin kynsiinsä jonkun varatun miehen. Silloin kyllä voi puhua jo myös limaisesta miehestäkin, siasta. RÖHRÖH! :D
näitä varattujen vokottelijoita on myös ne petetyt vaimot jotka haluaa antaa jollekin toiselle naiselle saman kokemuksen kuin itselle eli petetyksi tulemisen! sit ne vielä parhaissa tapauksissa soittaa sille miehen vaimolel ja kertoo asiasta. (ainakin jos on huhupuheet totta-junassa kuultua tarinaa siis)
entä jos vaan kiinnostaa se mies; näyttämiselle ihan sama.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mun mielestä varattuja saa yrittää ihan ketkä vaan, antaa palaa vaan.

Mutta sen varatun pitää osata kieltäytyä "kunniasta".
Pitäisi myös ensin kattavasti määritellä mitä on yrittäminen!

Jotkut miehet kun ovat niin kummallisia, että jos (vaikka tahattomasti) hymyilen heille (koska heillä sattuu roikkumaan vessapaperi housunkauluksesta tai olen heistä riippumattomasta syystä hyvällä tuulella), niin heti olen yrittämässä!
Kuka sulle tommosessa tilanteessa on sanonut että olet yrittänyt?
Ainakin kerran yksi mies otti iskemisenä jo tuollaisen. En jaksa kertoa yksityiskohtia, mutta viesti näytti olevan hänelle selvä. Oli kylläkin ulkomailta Suomeen muuttanut, joten voi olla jokin kulttuuriero. Tulin kuitenkin ihan tosi tosi vihaiseksi, että enkö s**mari saa olla edes oma itseni ilman että heti luullaan, että olen iskemässä!
 
Tää tosi tarina
Onhan niitä "hiukan" hulluja, sekoja, pimahtaneita ja johonkin kohteeseen mielipuolenlailla kiintyneitä...... Eli tarkotan, ett vaikka mies kuinka ei pidä yhteyttä ja selvästi sanoo ETTEI KIINNOSTA, nii ämmä vaan jahtaa ja jahtaa.

Onhan näitä nähty, ett ihan häiriköintiä on ja vaikka saatu lähestymiskielto, niin silti lähestyy.
Ne tietää ja tajuaa tän jutun, joilla kokemusta, kuinka on voimaton se pariskunta ketä joku hullu kiusaa muka rakkauden lasit silmillään.

Onhan Suomessakin esim. näitä mustasukkasuus-draamoja! Ihan tapetaan toinen.
"Jos en sua saa, niin ei saa kukaan mukaan!"
 

Yhteistyössä