Miks tuntuu, että kaikkien muiden paino nousee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv27

Vieras
raskausaikana vain joitakin hassuja kiloja.

Itselläni kahdessa ekassa raskaudessa tullut 17kg ja samaan taidetaan päästä tässä kolmannessakin. Nyt rv 27 ja tullut reilu 10kg.

Turvotuksia ei ole ollut eikä sitä massaa näytä tulevan ikinä muualle kuin tohon vattaan. Ja helpolla ne tipahtaa, mutta silti toi vaakalla käyminen on tuskallista. ://
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mulla lähtöpaino ollut joka raskauteen 60kg ja pituutta 167cm eli hoikka olen. Ei niistä ole vaikeuksia eroon ollut päästä mutta silti se vaan hirvittää. :(

Itse olen kan lähemmäs 170cm pitkä ja voi että toivon et jotain jäis tässä raskaudessa synnytyksen jälkeen, ainakin 10kiloa :(

Mä en nuista tressaa vaan syön niin paljon kuin sielusietää raskauden aikana kun lihon niin helposti, ilman raskautta saan syödä vaikka mitä ja kuinka plajon vaan eikä kilon kiloa tule :/
 
mutta eihän tuo 10kg rv 27 mennessä edes ole mun mielestä paljoa.
paljon vaikuttaa myös lähtöpaino. mulla tuli esikoisesta reippaasti kun söin mitä huvitti mutta nyt on pitänyt hillitä syömisiä, omaksi onnekseni.
 
Miulla lähtöpaino oli 65 kg ja pituutta 169 cm, synnärille mennessäni paino oli pari sataa grammaa vajaa 90 kiloa. Turvotuksia ei ollut ja mahakin oli vielä suhteellisen pieni! Nyt synnytyksestä on 3,5 kuukautta ja lähtöpainoon vielä muutama kilo - ja kyllä ne saan varmasti lähtemään. Itekään en tuota painonnousua "ymmärrä", elimistö vaan ilmeisesti kaikesta mahdollisesta keräs vararavintoa imetysajalle, koska en mitään "ylimääräisiä" ees kauheasti syönyt.
 

Yhteistyössä