T
Turkilmas
Vieras
Jumaliste!!! Mulla on taas aivan tajuton nälkä. Koko päivän ollut sama juttu vaikka olen koittanut säännöllisesti syödä enkä oo syönyt mitään makeaa. Pakko kai se on vielä mennä paahtamaan ruisleipää :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En tiiä, mutta miksi kummassa muuten aina lenkin jälkeen on aivan hirmuinen nälkä? vaikka olis just syönyt esim terveellisen aamupalan? singahdin suoraan neidin neuvolan jälkeen kävelylle, kun neiti nukahti ja tuntui että kuolen nälkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Riippuisko esim siitä kuin vähän tai paljon saa kunkin päivän aterioilla nälän kaukana pitäviä kuituja. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:Mulla on ollut kokopäivän päällä ihme nälatys eikä tunnu hellittävän vieläkään, ärsyttävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jumaliste!!! Mulla on taas aivan tajuton nälkä. Koko päivän ollut sama juttu vaikka olen koittanut säännöllisesti syödä enkä oo syönyt mitään makeaa. Pakko kai se on vielä mennä paahtamaan ruisleipää :/
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:Mulla on ollut kokopäivän päällä ihme nälatys eikä tunnu hellittävän vieläkään, ärsyttävää![]()
Mennäänks syömään =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jumaliste!!! Mulla on taas aivan tajuton nälkä. Koko päivän ollut sama juttu vaikka olen koittanut säännöllisesti syödä enkä oo syönyt mitään makeaa. Pakko kai se on vielä mennä paahtamaan ruisleipää :/
Mulla on NIIN sama ongelma! Voisin syödä kaapit tyhjäksi ja oon kertaalleen jo penkonut pakastimenkin tähän syömishimoon. Nälkä ei oo, oon syöny ihan reippaasti päivällä, aamu alkoi puurolla jne. Mut tää iltasyönti! Ottaa niin päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jumaliste!!! Mulla on taas aivan tajuton nälkä. Koko päivän ollut sama juttu vaikka olen koittanut säännöllisesti syödä enkä oo syönyt mitään makeaa. Pakko kai se on vielä mennä paahtamaan ruisleipää :/
Mulla on NIIN sama ongelma! Voisin syödä kaapit tyhjäksi ja oon kertaalleen jo penkonut pakastimenkin tähän syömishimoon. Nälkä ei oo, oon syöny ihan reippaasti päivällä, aamu alkoi puurolla jne. Mut tää iltasyönti! Ottaa niin päähän!
Hei mä muuten huomasin myös tänään tuon puuroaamiaisen tärkeyden. Oon nyt syönyt aika tuhdin aamiaisen joka päivä, mutta tänään sorruin syömään vaan muutaman viipaleen piimälimppua. Ja on kyllä koko päivän tehnyt mieli kaikkea makeaa ja turhaa.
Huomenna syön siis taas kiltisti aamupuuroni kera kananmunan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jumaliste!!! Mulla on taas aivan tajuton nälkä. Koko päivän ollut sama juttu vaikka olen koittanut säännöllisesti syödä enkä oo syönyt mitään makeaa. Pakko kai se on vielä mennä paahtamaan ruisleipää :/
Hei mä muuten huomasin myös tänään tuon puuroaamiaisen tärkeyden. Oon nyt syönyt aika tuhdin aamiaisen joka päivä, mutta tänään sorruin syömään vaan muutaman viipaleen piimälimppua. Ja on kyllä koko päivän tehnyt mieli kaikkea makeaa ja turhaa.
Huomenna syön siis taas kiltisti aamupuuroni kera kananmunan :saint:
Ootko muuten kokeillu tuota ns. atkinsia eli mahd. vähän hiilareita? Olen vaan miettinyt auttaisko se alkuun näiden kilojen hävityksessä..
Kiinnostaa kaikki keinot jos vaan pääsis näistä eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Riippuisko esim siitä kuin vähän tai paljon saa kunkin päivän aterioilla nälän kaukana pitäviä kuituja. :wave:
No mulla on ollut tänään kyllä aika hölmöä ateriointia :ashamed: . Kun siis lounaaksi, välipalaksi ja iltapalaksi söin kaikkiin kasvistortillan. Kahtena kertana lisäks vielä salaattia mutta aika vähän tossa noita kuituja on (eikä protskujakaan ihan hirveesti) :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Riippuisko esim siitä kuin vähän tai paljon saa kunkin päivän aterioilla nälän kaukana pitäviä kuituja. :wave:
No mulla on ollut tänään kyllä aika hölmöä ateriointia :ashamed: . Kun siis lounaaksi, välipalaksi ja iltapalaksi söin kaikkiin kasvistortillan. Kahtena kertana lisäks vielä salaattia mutta aika vähän tossa noita kuituja on (eikä protskujakaan ihan hirveesti) :snotty:
Sun pitää alkaa tekee niitä täysjyvätortilloista B)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Riippuisko esim siitä kuin vähän tai paljon saa kunkin päivän aterioilla nälän kaukana pitäviä kuituja. :wave:
No niinpä. Ja olis siellä voinut olla vaikka kanaakin välissä B) . Mutta siis pakkohan ne oli syödä ettei huonoksi olis mennyt. Sinä kun söit niitä IHAN liian vähän![]()
P.S. Mikä onni etten tehnyt suklaakakkua :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Riippuisko esim siitä kuin vähän tai paljon saa kunkin päivän aterioilla nälän kaukana pitäviä kuituja. :wave:
No niinpä. Ja olis siellä voinut olla vaikka kanaakin välissä B) . Mutta siis pakkohan ne oli syödä ettei huonoksi olis mennyt. Sinä kun söit niitä IHAN liian vähän![]()
P.S. Mikä onni etten tehnyt suklaakakkua :xmas:
Mutta sä söit niitä vähemmän kuin mä niin enhän mä kehdannut enää enempää niitä suuhuni ahtaa :xmas:
"Mä epäilen kanssa ettei mun hermo riitä siihen touhuun, kai se on vaan parempi yrittää katsoo mitä syö edes vähän ja vääntää itteensä sinne jumppaan. Jos ei sit ainakaan enempää lihois tästä. Voi kun olis sellaset geenit että vois syödä mitä vaan eikä mikään tarttuis"
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä fulaalia lainaan sun tekstisi tänne:
"Mä epäilen kanssa ettei mun hermo riitä siihen touhuun, kai se on vaan parempi yrittää katsoo mitä syö edes vähän ja vääntää itteensä sinne jumppaan. Jos ei sit ainakaan enempää lihois tästä. Voi kun olis sellaset geenit että vois syödä mitä vaan eikä mikään tarttuis"
Mäkin NIIN haluaisin tuollaiset geenit |O |O . Mutta juu, parempi että tapahtuu hitaasti tai että ei ainakaan enempää paino nousee kuin mitkään ihmedieetit. Mä ainakin koitan olla tyytyväinen jokaisesta edes vähän terveellisemmin syödystä päivästä ja karkittomuudesta myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä fulaalia lainaan sun tekstisi tänne:
Mäkin NIIN haluaisin tuollaiset geenit |O |O . Mutta juu, parempi että tapahtuu hitaasti tai että ei ainakaan enempää paino nousee kuin mitkään ihmedieetit. Mä ainakin koitan olla tyytyväinen jokaisesta edes vähän terveellisemmin syödystä päivästä ja karkittomuudesta myös![]()
Mä oon karkkilakossa ja se on ihme kyllä pitänyt ainakin vielä, eritoten ihmettelen sitä tämän viikon osalta.