miks toi BV:n ketjun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta nyt kun se ei toimi niin sanon tähän sitten sen mitä piti juuri alkaa sinne kirjoittaa... eli BV, jos mä olen pärjännyt niin pärjäät kyllä ihan varmasti säkin! Päivä kerrallaan... helppoa ei ole, mutta asioilla on tapana järjestyä. Mä oon ollut nyt ihan tautisen väsynyt kun lapset on ihan eri rytmeissä, vauva nukahtaa puolenyön aikaan yleensä ja esikoinen herää viimeistään kuudelta, mutta sitten taas toisaalta tilanne tuolta osin ois ihan sama vaikka eroa ei olis tullutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No mutta nyt kun se ei toimi niin sanon tähän sitten sen mitä piti juuri alkaa sinne kirjoittaa... eli BV, jos mä olen pärjännyt niin pärjäät kyllä ihan varmasti säkin! Päivä kerrallaan... helppoa ei ole, mutta asioilla on tapana järjestyä. Mä oon ollut nyt ihan tautisen väsynyt kun lapset on ihan eri rytmeissä, vauva nukahtaa puolenyön aikaan yleensä ja esikoinen herää viimeistään kuudelta, mutta sitten taas toisaalta tilanne tuolta osin ois ihan sama vaikka eroa ei olis tullutkaan.

Mites teillä imetys sujuu? Papricahan syntyi melko pienipainoisena ja alussa oli ongelmia painonnousun kanssa,nyt se ei muuta tekisi kuin asuisi mun tissillä

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mites teillä imetys sujuu? Papricahan syntyi melko pienipainoisena ja alussa oli ongelmia painonnousun kanssa,nyt se ei muuta tekisi kuin asuisi mun tissillä

Hyvin sujuu ja maitoo tulee niin, että oon nyt kuukauden luovuttanutkin sitä. Toiset illat menee niin että neiti kiukkuaa 2-4 tuntia. Välillä huutaa, välillä nukahtaa, vähän väliä on tissillä jne. Onneksi ei oo jokailtaista. Aika paljon oon nukkunut vauva vieressä jolloin saan itekin paremmin nukuttua kun ei tarvi nousta sängystä vaan riittää kun iskee tissin suuhun. Nyt on ollutkin sitten tosin ihan ihanaa kun typy on nukkunut muutamana yönä ekan pätkän 5h tai vähän yli!

Niin ja oli neiti yhden yön isällä harjoittelemassa siten että illalla meni ja mä hain aamulla. Hyvin oli heillä mennyt ja mä olin pumppaillut maidot mukaan.

Yhteistyössä