Miks tekee mieli juoda?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Mikähän siinä on kun torstai tulee niin ajatukset siirtyy jo perjantaille ja kupitukseen? Viikot menee ilman mitään, mut lähes pakko ottaa parjantaina. Nytkin toinen kalja menossa. No otan max kaksi vielä, mut enemmänkin tekis mieli. En vaan halua olla kamalassa kankkusessa aamulla kun kaksi lasta hoidettavana. Mut siis joka perjantai on ihan pakko ottaa. Onko se sit jotain nollaamista vai viikon tapahtumista huilaamista...mitä lie. Muilla samaa? Ei varmaan... :ashamed:

ei mulla mitenkään viikoittain tee alkoa mieli....Toki kyllä joskus, mutta itse en niin paljon tykkää esim kaljan mausta että jaksaisin sitä hupina kitata.
Juhlimassa käyn n. kerran kuussa siten että mies hoitaa lapsen ja mä saan juhlia ihan kunnolla. Mulle ainakin on tosi tärkeetä päästä välillä irrottautumaan ja lataamaan akkuja.

Audit-testi

Käytätkö alkoholia kohtuullisesti, sopivasti vai liikaa? Onko alkoholin käytöstä sinulle enemmän iloa vai haittaa? Oletko joskus halunnut vähentää juomistasi? Voit itse testata ja arvioida omaa juomistasi

Klikkaa kussakin kysymyksessä omaa tilannettasi lähinnä vastaava vaihtoehto.

http://www.paihdelinkki.fi/testaa/audit