miks te kaikki esitätte jotain?

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="ulla";28323301]mä oon ihan tavallinen luuseri:) Kiltti ihminen, mutta vihaan kaikkia feikkej'., siks mut saatetaan ymmärtää väärin:) Ko aora, blue?[/QUOTE]

No kyllähän sä tänne sitten uppoot ihan hyvin. Anna palaa vaan, tai yritä ainakin. :)

"vieras"
[QUOTE="ulla";28323301]mä oon ihan tavallinen luuseri:) Kiltti ihminen, mutta vihaan kaikkia feikkej'., siks mut saatetaan ymmärtää väärin:) Ko aora, blue?[/QUOTE]

Joo, tosi kilttejä kommenttejasi on nyt nähty aika monessa ketjussa :D

"ulla"
sori, mä en todellakaan yritä nyt riidellä. mä en pääse suomi24:seen:( siel voisin vähä ragettaa. Olen Uudessa Seelannissa nyt. Ok, aika säälittävää chattailla suomi-palstoilla - myönnän!! Mut bileet loppu ja oikeest ois vielä säälittävämpää lähteä tässä iässä "baanalle"

Blue
[QUOTE="vieras";28323329]Joo, tosi kilttejä kommenttejasi on nyt nähty aika monessa ketjussa :D[/QUOTE]

Ei se pitkään jaksa. Nää on niin nähty. Huomiseen mennessä jo laantunut ja viikon päästä unohtunut.

"vieras"
[QUOTE="ulla";28323347]No huh! Toivottavasti en todellakaan enää tuu tänne! Mitä te luulette itsestänne/toisistanne/yleensä muista. Kuka täällä viihtyis?[/QUOTE]

Siis etkö itse pysty valitsemaan, millä sivustoilla vietät aikaasi? :D En välttämättä edes halua tietää, millainen sellainen keskustelupalsta on, jolla sinä oikeasti viihdyt.

..
Ulla on kuuden lapsen luomusynnyttäjä-yksinhuoltajaäiti, jonka lantio EI ilmeisesti ole ollut liian ahdas puskemaan niitä kaikkia tenavia vaikka kerralla ulos. Tästä syystä Ullalla on vähän vaikeuksia ymmärtää, että kaikki ei ole ihan samasta kumista valettuja. Ulla on myös tällä hetkellä (apparently) Uudessa-Seelannssa, josta ei pääse Suomi24:lle, mutta täyttää ilmeisen tylsäksi käynyttä aikaansa nyt viihdyttämällä meitä täällä Mitäs nytillä äärimmäisen valaistuneilla kommenteillaan. Ullalla saattoi ehkä jäädä lääkkeet kotimaahan.

..

Ja Ulla, se on Kia Ora... Mutta ihan uteliaisuudesta. kei te pehea koe?

"PollyAnna"
Ihana toi Ulla, mieskin tuli kattoon ku mä hirnun täällä. :D Tää on paras trolli aikoihin, mut ei osannu lopettaa ajoissa. Missä hyvät trollit kun niitä tarvitaan.... :(

"hih"
Hyvä kysymys.
Luulen, että ihmine on luotu niin, että se rakentaa itsestään ja kaikesta tarinan. Joillain on enemmän totuutta mukana, toisilla koko paska on mielikuvituksen tuotos ja itse on täydellinen keskipiste, oli totuus mitä tahansa

Yhteistyössä