Miks tällä palstalla (ja muuallakin) on niin tyhmiä naisia että ensin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä

Vieras
tekevät nuorena putkessa monta lasta (esim 3-5) samalle tyypille, sitten 3kymppisenä rakastutaan palavasti johonkin toiseen luuseriin ja ollaan sille heti maha pystyssä. Järkikin jo sanoo että kannattaa helvetisti. :headwall:

Jaa oisiko se parempi että alottaa 20 kymppisenä ja vaihtaa miestä 2 vuoden välein? Vai mikä sua riepoo siinä että joku alottaa 10 vuoden yhteiselon jälkeen uuden parisuhteen?
Kärsitkö kenties itse lapsettomuudesta? Vai hyljeksiikö miehet sua siksi että olet sisäisesti niin hiton ruma?

En nyt ap:n kanssa ihan samoilla linjoilla ole, mutta tuli mieleen tuota kuinka monelle miehelle lapsia- ketjua seuratessa että on ok naiselle pukata lapsia maailmaan ihan niin monelle kuin sielu sietää, koska "eihän elämää voi suunnitella". Mutta mies taas vastaavasti tuomitaan täysin jos levittää siemeniään ympäriinsä :D

Mä en ymmärrä nuorta naista joka aina uuden suhteen aloittaessaan on samantien paksuna. Ja jos mä vielä tiedän että nainen on moraaliton haahka joka tällä tavalla yrittää saada pidettyä miehensä. Mutta onhan se silti ok, kun nainenhan ei ole voinut tietää mitenkään ettei se hullu raivoamisensa, toisten tavaroiden varastelu miehen eristäminen ystävistään ja sukulaisistaan olekaan se miesten käsitys täydellisestä naisesta. Palsta ymmärtää tätäkin naista, vaikka viattomat lapset kärsivät tilanteesta.

Ei siinä mitään, jos ne lapset hoitaa... Itse olen seurannut sivusta tapausta jossa lapsia alettiin tehdä uudessa avioliitossa vielä lisää joskus 35-40vuotiaana ja sitten into lastenhoitoon lopahti. Tilalle tuli kaikenlaista muuta ja lopulta erokin. Lapset menneet sitten vähän siinä sivussa aina.

Tuleehan kurja olo tällaisesta. Minä tein juuri parikymppisenä kaksi lasta eksän kanssa. Sitten tuli ero. Nyt uutta suhdetta neljä vuotta takana ja uusi lapsi tulossa. Kolmikymppisiä ollaan.

Olen sitten joo moraaliton hpratsu :-(

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:
tekevät nuorena putkessa monta lasta (esim 3-5) samalle tyypille, sitten 3kymppisenä rakastutaan palavasti johonkin toiseen luuseriin ja ollaan sille heti maha pystyssä. Järkikin jo sanoo että kannattaa helvetisti. :headwall:

Hah, täähän olen minä! :D
Menin naimisiin exän kanssa 18v, saimme 3 lasta ja erosimme sitten 9v jälkeen kun mies lähti mieron tielle..

Tapasin nykyiseni ja meille on vauva tulossa. Tosin, mun nykyinen on kaikkea muuta kun luuseri :) ja vauvaakin saatiin odotella tovi, hoitojen kautta mentiin.

Ja olen elämääni tällä hetkellä äärettömän tyytyväinen!