miks täällä meuhkataan aina vaan raskauden aikaisesta tupakoinnista, muttei imetysaikaisesta?

kääk
Öööö koska imetysaikana ei tupakointi haittaa. Siis jos pysyy kohtuudessa. Aivan eri asioita on polttaako raskausaikana vai imetysaikana. Näitä asioita ei voi edes verrata. Kannattaisi sinunkin lukea asiasta. Mieluummin tupakoi ja imettää kuin antaa korviketta. Että niin.
 
tupakointi kielto ehdoton
Miksi jotkut idiootit polttavat ja kuvittelevat että on oma asia vaikka polttaakin, hah sanon minä. Ensinnäkin se että ihminen polttaa, saastuttaa luontoa ja se savu on täyttä myrkkyä ja saastuttaa eläimiä/ihmisiä, saati mitä se tupakka aiheuttaa ihmiselle.. yheteiskunta maksaa näitä tupakanpolttajia ihan liikaa.. mun ymmärrys ei mene millekkään tasolle näiten tupruttajien kanssa, anteeksi nyt vain, mutta ottakaa sauhuttelijat se järki pieni kouraan ja miettikää onko siinä mitään järkiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupakointi kielto ehdoton:
Miksi jotkut idiootit polttavat ja kuvittelevat että on oma asia vaikka polttaakin, hah sanon minä. Ensinnäkin se että ihminen polttaa, saastuttaa luontoa ja se savu on täyttä myrkkyä ja saastuttaa eläimiä/ihmisiä, saati mitä se tupakka aiheuttaa ihmiselle.. yheteiskunta maksaa näitä tupakanpolttajia ihan liikaa.. mun ymmärrys ei mene millekkään tasolle näiten tupruttajien kanssa, anteeksi nyt vain, mutta ottakaa sauhuttelijat se järki pieni kouraan ja miettikää onko siinä mitään järkiä!
ylipainoisille, autolla ajaville, roskien polttajille yms. samat kiellot?
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Öööö koska imetysaikana ei tupakointi haittaa. Siis jos pysyy kohtuudessa. Aivan eri asioita on polttaako raskausaikana vai imetysaikana. Näitä asioita ei voi edes verrata. Kannattaisi sinunkin lukea asiasta. Mieluummin tupakoi ja imettää kuin antaa korviketta. Että niin.
kyllä muuten haittaa imetysaikanakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Öööö koska imetysaikana ei tupakointi haittaa. Siis jos pysyy kohtuudessa. Aivan eri asioita on polttaako raskausaikana vai imetysaikana. Näitä asioita ei voi edes verrata. Kannattaisi sinunkin lukea asiasta. Mieluummin tupakoi ja imettää kuin antaa korviketta. Että niin.
kyllä muuten haittaa imetysaikanakin.
juu jonkunlaista haittaa on.
itse tupakoin vain ja ainoastaan kun lapsi on juuri syönyt ja mielellään myös nukahtanut.
jos mahdollista niin tupakoinnin jälkeen lapsen paikka on jonkun muun kuin minun sylissä.
poltan pääasiassa illalla kun lapsi nukkuu pitkät unet melko poikkeuksetta.
jos kuitenkin lapsen pitäisi syödä juuri kun olen polttanut, annan korviketta.
vaikka tiedän että suositus on että mielummin äidinmaitoa vaikka tupakoisikin.
meillä kuitenkin tämä tilanne tulee niin harvoin että omasta mielestäni parempi että lapsi sitten saa yhden annoksen korviketta kuin se että saa yhtäkään annosta nikotiinimaitoa.
 
Q
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja nääh:
miks ylipäätään pitää puuttua toisten elämään?
Niinpä :D

Juu, mutta mihin vedetään se raja, että milloin puututaan. Eikö edes silloin, kun on kyse lapsen hyvinvoinnista ja oikeuksista? Vai meneekö se teidän mielestä sitten niin, että pedofiliaa pienempiin ei tule puuttua (näin kärjistetysti sanoen)...
 

Yhteistyössä