Miks tää on tälläistä?

vierailija
Kuolen tähän yksinäisyyteen. Kun yritän saada instagramista uusia kavereita, suurin osa ei koskaan vastaa tai kysyy hämmentyneenä mitä? Kun somessa laitan yksityisviestin ja moikkaan tuntematonta henkilöä... Tai jos meen esim chatteihin, livechat, niin ei siellä äijät haluaa vaan runkata. Ja jos hyvä keskustelu saadaan aikaiseksi ja ehdotan yhteydenpidon jatkoa whatsapissa niin harvemmin näistä henkilöistä takaisinpäin kuuluu. Niin pienikin asia tekisi minut onnelliseksi kuin viestittelyseura ja että jotkut välillä kysyy viestillä välillä multa moi! Mitä kuuluu?. Toivonko liikaa. Miksei ihmiset syty enää syvällisistä herkullisista keskusteluista? Minusta on ainakin kiinnostavaa viestitellä eri ihmisten kanssa vaikken tapaisi heitä koskaan. Olen mielestäni tälleen ihan sosiaalinen ja kiva, osaan ottaa myös toisen huomioon ja ylläpitää keskustelua.
 
vierailija
Ja ne keiden kanssa oon päässyt viestittelyasteelle ja jos kysyn että miks oon tärkeä sulle, miks haluat olla mun ystävä. Niin kaikki ei edes vastaa mitään, saan huomata että jaa en merkinnyt taaskaan mitään. Itse oon huomannut että joistakin viestittelykavereista on tullut mulle tärkeitä, mutta tosi kiva huomata etten merkannutkaan heille mitään.
 
vierailija
En ymmärrä miksi kyselet olenko sulle tärkeä ja miksi. En koskaan ole kysynyt keneltäkään moista asiaa. Ihminen kertoo sen itse jos kokee sen tarpeelliseksi.
Aikalailla kaikki lähtee sinun näkökulmastasi kun minä ja minulle. Oletko luonteeltasi päällepäsmäri?
 
vierailija
Varmuuden vuoksi tämän sanon:

Tämä ei ole sitten ole minun,
idän koronaevakkolaisen
aloitus.

En koskaan, ikinä,
ole tehnyt deittisovellukseen
profiilia.
En etsi random casual
seuraa, enkä
nauti tuntemattomien
kanssa chattaamisesta ollenkaan.
 
vierailija
Hinaa takamuksesi vaikka taidenäyttelyyn, kirjastoon, kirpparille, harrastuksiin jne jossa tapaat ihmisiä fyysisesti.
Ei tuollaisissa paikoissa saa kavereita, tai edes keskusteluseuraa yleensä. Harrastuksissa jotkut voi saada mutta niissäkin moni lähtee pikapikaa tunnin jälkeen kotiin eikä jää juttelemaan.

Ymmärrän ap:n harmin, itsekin yritin korona-aikana etsiä juttukavereita netistä ja myöhemmin perhekerhoista ym mutta ei ole löytynyt. En tosin ymmärrä miksi kyselee onko tärkeä ja miksi, sen ymmärrän että voi karkottaa joitain. Nuorena oli helppoa saada kavereita netissä ja muuallakin, mutta aikuisena ei. Kaikilla on jo valmiit piirit eikä moikkaustutuista tule kavereita. Ymmärrän myös pettymyksen kun luulee että synkkaa hyvin ja sitten jätetään vain vastaamatta, itsellä opiskeluaikana oli "kaveri" jonka kanssa luulin olevani läheinen mutta kun vaihdoin toiselle linjalle niin ei enää vastannut ikinä.
 
vierailija
Hinaa takamuksesi vaikka taidenäyttelyyn, kirjastoon, kirpparille, harrastuksiin jne jossa tapaat ihmi
siä fyysisesti.
Näitä asioita teen paljon citymiljöössä normaalisti.

Pieni ruraalikylä Savossa ei tarjonnaltaan toki vastaa eurooppalaista kulttuurikaupunkia.

Täällä linnut livertävät,
piisaa luonnonrauhaa.
todella kaunis, vehreä luonto. Puhdas, pehmeä, vähin kemikaalein
kyllästetty
pohjavesi jne.

Arvostan kaikkea tätä.

Ei siis huikeaa kulttuuri/taideskeneä, mutta hurmaava luonto kompensoi.

Mielitiettyni on
toisessa maassa, olemme
sitoutuneet etäsuhteeseen.

En siksikään miesten kanssa
tsäteissä aikaani vietä.

I think it's a wrap.

🖐🥳
 
vierailija
Näitä asioita teen paljon citymiljöössä normaalisti.

Pieni ruraalikylä Savossa ei tarjonnaltaan toki vastaa eurooppalaista kulttuurikaupunkia.

Täällä linnut livertävät,
piisaa luonnonrauhaa.
todella kaunis, vehreä luonto. Puhdas, pehmeä, vähin kemikaalein
kyllästetty
pohjavesi jne.

Arvostan kaikkea tätä.

Ei siis huikeaa kulttuuri/taideskeneä, mutta hurmaava luonto kompensoi.

Mielitiettyni on
toisessa maassa, olemme
sitoutuneet etäsuhteeseen.

En siksikään miesten kanssa
tsäteissä aikaani vietä.

I think it's a wrap.
*Unohtui signeerata;
koronaevakkonainen kirjoitti tämän.

Minulla on lojaali ystävärinki
vuosien takaa, talossamme kovin ohuet seinät/naapurini kuulevat minun puhuvan muutamaa kieltä päivittäin kuulumisia vaihtaessamme.

-sama
(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)
 
Mee johkin livechattiin.

Pulise siellä ylellä vuosi, parikin.

Seuraa, ketkä tapailevat toisia tai onko chattimiittejä tai vastaavia... näin selvität onko joku tietty oikeasti se joka sanoo olevansa.

Sit vasta yksityisviestejä tai miittiin.
 

Yhteistyössä