Miks synnytyksen jälkeen ummettaa?

Joo muistan itekin.Tosin meilläpäin ne ei laitoksella antanu lähtee kotio ennen kun molemmat hädät tulleet.Mulla meni 5pv. :x
Ja ai että se meinaa sattu sit lopulta.Siitä lähin söin pilttiluumusosetta.

Mulla alatiesynnytyksen jälkeen tuli sellainen tömäysjumi, ettei meinannut millään kakka tulla. Eikös synnärilläkin pitäisi olla niin kauan , että suoli toimii? Mitä ne sellaiselle edes voivat tehdä? Valehtelin, että olin käynyt kakkalla. :ashamed:
Toisen jälkeen ripuloin viikkokausia.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mulla alatiesynnytyksen jälkeen tuli sellainen tömäysjumi, ettei meinannut millään kakka tulla. Eikös synnärilläkin pitäisi olla niin kauan , että suoli toimii? Mitä ne sellaiselle edes voivat tehdä? Valehtelin, että olin käynyt kakkalla. :ashamed:
Toisen jälkeen ripuloin viikkokausia.

No antavat laksoja jos suoli ei toimi.
Sektion jälkeen kyselivät että onko toiminut (ei ollut), tokalla kerralla alatiesynnytyksen jälkeen asiasta ei kyselty. Olin 2 yötä sairaalassa, isolla hädällä kävin vasta kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Joo muistan itekin.Tosin meilläpäin ne ei laitoksella antanu lähtee kotio ennen kun molemmat hädät tulleet.Mulla meni 5pv. :x
Ja ai että se meinaa sattu sit lopulta.Siitä lähin söin pilttiluumusosetta.

:O oisit valehdellu. ei multa ainakaan ees kysytty et onko molemmat hädät varmasti tullu. enkä todellakaan ois jääny kakkaa sinne ootteleen. aikuinen ihminen osaa kuitenkin yleensä ummetuksen pitkittyessä ottaa yhteyttä lääkäriibn.

mulla kesti kakkan tuleminen 7 pvää. sairaalassa olin 3 pvää

onpas jännä.. itselläni oli viikon/kahden ripuli synnytyksen jälkeen. Siis pystyin kyllä pidättämään, mutta löysänä oli. Ajattelin, että se supistukset pisti vatsan sekaisin..

mulla tuli toisen lapsen syntymän jälkeen ummetusta. oli kerran kakka sitten niin kovalla, että tuli haavauma peräaukon ympärille... oli todella kivulias vaiva ja lopulta pääsin leikkaukseen, jossa se välttömästi helpottui.

Yhteistyössä