Miks suvaitaan enemmän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WTF

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
1 955
0
36
Miks suvaitaan enemmän naiset tissit paljaana, kun miehet vehkeet paljaana???

mun töissä on paljon alastomien naisten kuvia tissit ja torttu paljaana, mut sitte ku MÄ laitoin alastomien miesten kuvia, alko kohu... varsinkin miesten keskuudessa...

miks siis naiset joutuu katsomaan alastomia naisia, mut miehet ei suvaitse katsella alastomia miehiä???

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Siinäkohti iskee vissiin se "neitsyt maria-efekti".
Etkä sitten missään nimessä taivu painostukseen ja ota kuvia pois!

täst on n. viis vuotta aikaa...
kävi niin, et ennen töistä lähtöä laitettiin miesten kuvia ja sit aamul ku tultiin töihin kuvat oli tipo tiessään... käytiin sit aamupväl valittaa pomol ja sit meidän POMO herra iso herra suuttu ja sano et sellasia kuvia EI täällä pietä, et mitä asiakkaatkin sanoo!!! mä sanoi et sit lähtee KAIKKI alastomat naiset myös... no lopun arvaatte kummat lähti... mä sanoin sit et mä en tee hommia jos on naisia mis mä työskentelen!!!

mut miks miehet ei pysty kattoo alastomia miehiä, mut miks naisten on katottava alastomia naisia???

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
No mä taas en ymmärrä miksi työpaikalla pitää ylipäätään olla esillä kumpiakaan kuvia??? :whistle:

Miksei saisi olla,rankka työ,rankat huvit :whistle:

Eiköhän sitä voi huvitella ihan vapaallakin... Mun mielestäni seksiä tarjoillaan jo nyt ihan riittämiin... vähän vois aloittaa privatisoimaan sitäkin...

No mä taas en ymmärrä miksi työpaikalla pitää ylipäätään olla esillä kumpiakaan kuvia??? :whistle:

Eiköhän sitä voi huvitella ihan vapaallakin... Mun mielestäni seksiä tarjoillaan jo nyt ihan riittämiin... vähän vois aloittaa privatisoimaan sitäkin...

:laugh: No onneksi meillä on suvaitsevainen työporukka :saint:

töissä joissakin kuvissa naisilla oli tuherot paljaana ja siis koko täti oli naked... ei siin ole mitään erimpää ku alaston mies... mitä miehel on muuta näytettävää ku penis??? naisella tissit ja tuhero!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en välitä katsoa ketään, mutta alastomuus ei mua (luonnollisessa paikassa) vaivaa tippaakaan.

Älyttömiä ovat alastonkuvat, joita seinille kalenterin muodossa ripustetaan.

Tähän kohtaan peesi, ja sitten vielä jonkin asteiset hyvät tavat kunniaan.

Juurikin näin, ja etenkään sellaisissa paikoissa joissa käy asiakkaita (autokorjaamojen töiden vastaanotossa, pikahuolloissa, rengasliikkeissä jne.)

Enpä tiiä miks miehiä häiritsee se alastomien miesten kuvat, toki häiritseehän ne alastomat naisetkin monia naisia, ja kaikkia miehiä ei varmaankaan kuitenkaan ne alastomat poitsut haittaa, ei ainakaan meillä töissä oo haitannut.

:laugh: No onneksi meillä on suvaitsevainen työporukka :saint:

Että teilä on ne munaskukkelitkin siellä seinillä roikkumassa? :saint: Juu ihan vapaasti. Ei haittaa mua patkääkään. Suvaitsevaisuudesta se nyt ei kerro pätkääkään :whistle:

Pitäisikö käyttää samaa perustelua kun tuohon yläosattomissa olemiseen eli meidän yhteiskunta vaan on sellainen ja sitä on liian vaikea muuttaa. Parasta vaan toimia jo olemassa olevien käytäntöjen ja normien mukaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
töissä joissakin kuvissa naisilla oli tuherot paljaana ja siis koko täti oli naked... ei siin ole mitään erimpää ku alaston mies... mitä miehel on muuta näytettävää ku penis??? naisella tissit ja tuhero!!!

Tasapuolisuuden nimissä sun ois pitänyt saada pitää ne kuvat. Onko sun työyhteisö miesvaltainen? kuvitteliko ne ukot, et asiakkaat luulee niitä homoiksi? :D

Tai ehkä ne tunsi omissa nahoissa, miltä esineellistäminen ja raaka vertailu tuntuu.

Mä oon joskus käynyt vieraana todella miesvaltaisessa firmassa. Olihan siellä tyttökalentereita siellä täällä, mutta porukan ainoan naisen työpiste oli ihan täynnä alastomien miesten kuvia:D

Mutta onhan toi nyt syrjintää, kokeile valittaa vaikka tasa-arvovaltuutetulle. Ja voithan sä hankkia vaikka oman mukin, jossa on alastomia miehiä. Ei nyt luulisi kuuluvan niille, millaisesta mukista sä juot:D

Sen sanon et Halavatun Pappojen ja muutamien suomalaisten miesnäyttelijöiden veteraanien hyväksi tekemä kalenteri on huippu! Miks normaalivartaloiset naiset ei myös tee kalentereja huumorimielellä?

Ko. kalenteria voi katsoa pilke silmäkulmassa ja normaalit suomalaiset vartalot ovat komeita/kauniita katsella.

Ällöttää ne sliipatut, rasvatut ja painoilla lihaksensa pumpanneet kiiltokuvapojat ja langanlaihat silikoni-bimbot, joita yleensä kalentereissa esitellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hapsukka:

Juurikin näin, ja etenkään sellaisissa paikoissa joissa käy asiakkaita (autokorjaamojen töiden vastaanotossa, pikahuolloissa, rengasliikkeissä jne.)

Enpä tiiä miks miehiä häiritsee se alastomien miesten kuvat, toki häiritseehän ne alastomat naisetkin monia naisia, ja kaikkia miehiä ei varmaankaan kuitenkaan ne alastomat poitsut haittaa, ei ainakaan meillä töissä oo haitannut.

Tulipa mieleen kun kerran peruskoululuokan kanssa käytiin tutustumisretkellä paikalliseen sähköyhtiöön ja niiden konttoriin, niin olipa kiva peruskoululaisten tuijotella naama peruslukemilla niitä tyttökalentereita siellä miesten työpöytien päällä. Eivät olleet paljoa ajatelleet yläpäällään siinä kohtaa , vaan ehkeivät muutenkaan kun sen verran usein sähköt pätkii... :kieh:

Yhteistyössä