Miks sitä ei vaan osaa olla tyytyväinen että joku haluaa maksaa... (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kun siis... mulla on yks juttu myynnissä huutiksessa minkä olen itse ostanu viime syksynä käytettynä, mut ap ostajat olis ostanu kesällä ja käyttäny vaan muutaman kerran.
Mä maksoin tästä tavarasta 40?, alkup. ostohinta on jotain 240? paikkeilla ja nyt mulle on huutiksessa tullu siihen huutoja yli kaksinkertainen summa kun mitä ite maksoin.

Viimeks kun näin kävi, myin yhdistelmävaunut joista olin vuosi aikasemmin maksanu käytettynä 100?, huuto nousi 125?, jo 80? jälkeen mä jo lupailin siihen mukaan mein hyppykiikun ja rintareppun kun tuntu etten voi ottaa niistä enempää kun mitä olin ite maksanut....

Mies pitää mua ihan kahjona kun taas mietin että mitäs mä laitan mukana kun summa noin nousee enkä sit muka kehtais ottaa niin paljoo KOSKA en ole itsekkään niistä niin paljoa makanu! :headwall: :headwall: :headwall:

Ei ole sun murhe. =) Nauti siitä, et saat rahaa. :D

...vaikka tiedän kyllä tunteen (t. erään tavaran minun mielestä oikeeseen hintaan nähden triplahinnalla myynyt..). Mutta jos sulla on lähtöhinta ollut semmoinen, et silläkin oisit voinu myydä, ei se ole mitenkään päin sun vika, jos joku tahtoo sen niin kovasti, et on valmis maksamaan siitä enemmän.

Kyllä ne tietää, mitä ne huutaa ja paljon on siitä valmiita maksamaan. B)

Niin mulla itelläni oli kyllä hintavaraus 60? mut olisin mä ne halvemmallakin myyny jos olis alle sen jääny, lähtöhinta olis sama kuin mitä ite maksoin, että kyllä mulle vähän lisää olis kelvannu tällä kertaa (kun tiedän että on tosi arvokkaat) mutta että reilu kaksinkertainen hinta ja vielä on vissiin viikko myyntiaikaa.

Älä myy huutiksessa paitsi osta heti - toiminnolla jos noin häiritsee hinnan nouseminen. Ostajahan sen hinnan määrää huutaessaan tuotetta jos hv on ylittynyt tai sitä ei ole lainkaan.

Minäkin sain hoitopöydästä paljon enemmän kuin itse aikoinani maksoin (ostin siis käytettynä), mutta sen voin selittää ihan sillä, että putsasin sen (ostaessani siinä oli revittyjä tarrakuvia, niistä jääneitä liimoja ym..), joka tottakai ulkonäössä heti vaikuttaa..
Lähtöhinnaksi pistin puolet siitä mitä olin itse maksanut, siitä se nous ja nous ja nous..
Mikäs siinä jos joku haluaa maksaa..

Uusimmat

Yhteistyössä