miks seksiä harrastaessa pitää niin hirveesti huutaa?

• Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
,...
joskus voi jotain pientä ääntelyä, mut mä miettiny kans et onko se kiljuminen, volina ja kaikki jotenki siks et sitä pitää tehdä ku elokuvissakin.. ainaki jos tosiaan se ääni on älytön :D

yks harmaana
no musta kyllä lähtis ääntä ihan kunnolla, jos vaan ois paikka missä vois antaa tulla. Tuntuu vaan niin hyvälle, en mä ajattele sitä sen ihmeemmin. Kotona ei voi kun lapset herää, pitää tyynyy purra ;)

jep
Ihan samaa ihmetellyt. Itse en siinä aktin aikana juurikaan ääntele, vasta sitten lopussa, jos tiedätte mitä tarkoitan. :D

Itse ihmettelin joskus kun kaverini aina humalassa huusi ja voihki. Noloa, kun kaveri nukkuu samassa taloudessa. Itselläni humala seksi ei tunnu miltään, enkä voi saada orgasmia jos olen juonut. Ajattelin, että tuo kaveri näytteli. :D

vieras
laitappa kuule lappu sinne alakerran ilmotustaululle: myös intiimikanssakäyminen tulee hoitaa järjestyssääntöjen puitteissa häiriköimättä muita asukkaita. varsinkin yörauhan takaaminen naapurustolle on suotavaa!

joo
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Mulle tulee aina tämä pariskunta nähdessäni kauhee myötähäpeä, vaikka tuskin he tietävät että heidän seksielämänsä kuuluu koko rapulle.
no mua (olen huutaja) hävettää nähdä naapureita rapussa.

mäki oon aina ihmetelly, että voiko olla aitoa, emmä ainakaan huuda ikinä. en nyt tietenkään ihan hiljaakaan ole, mutta ei vaan irtoo huutoa kuitenkaan. oltiin kesällä lomalla ja viereisestä (?) hotellihuoneesta tuli kyllä sellaset huudot, että... mietittiin miehen kanssa, että aik teennäiseltä kuulosti

Mä olen kyllä sata varma että ne ei tiedä hakkaavansa meidän olkkarin seinää :D kerran mietin täällä, että koirako täällä haukkuu kun joku on lähtenyt töihin. Kunnes se jyske alko, ja tajusin että se ulina/haukkuminen tulikin naapurista.
Naurattais kyllä, mutta ostettiin tää asunto ja ajateltiin saavamme olla rauhassa kaikilta ihme ääniltä. Niin eikös naapuri ottanut ja vuokrannut tuon kämppänsä tommosille nuorille (juu itse olen ikäloppu) rillutteilijoille. :kieh:

Mä en ainakaan voi sille mitään, kun tuntuu oikein hyvälle, niin kyllä huudan! Tietysti lasten ollessa kotona täytyy yrittää pidätellä mahdollisimman paljon, mutta se ikävä kyllä vähän häiritsee, kun pitää tietosesti yrittää olla hiljaa... Mutta kahden kesken kun ollaan niin annan kyllä tulla äänten kera! Se hiljaa oleminen on vaan niin vaikeaa, kun tuntuu niin mahdottoman hyvälle! :)

Noh kyl mä huudan :) ja varsinkin sillo ko tuun :) en mahda sille mitään...Mut mä en taas ymmärrä niitä jotka ei päästä äänen ääntä. Miehet tykkää hulluna kun mä huudan...oikeesti se vaan tuntuu niin ihanal etten ala peitteleen mitään....tosin kerrostalos ois mun aika mahdotonta asuu...minuuhan se ei haittais, mut naapuriparkoja :)

Yhteistyössä