miks raskaudesta ei pysty nauttimaan!

  • Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti
mä vaan
mulla kaksi lasta, joiden välissä yksi keskenmeno, nyt jälleen juuri alkanut raskaus ja pelkään että tämäkin menee kesken!en pysty nauttimaan, enkä olemaan onnellinen kun pelkään et jotain tapahtuu!pitäisikö mun sittenkin varata se neuvola jo, jos vaikka pääsisin juttelemaan sinne!harmi täällä ei ultraus mahdollisuutta!yksityiselle pitäisi mennä!mut sinnekään ei saanut aikoja, joulu sotkee!
 
Jos yhtään lohduttaa, täällä toinen samanlainen.
Mulla oli ekakasi 3 täysin normaalia raskautta ja synnytystä(joiden aikana olen myös pelännyt vaikka mitä), kesällä tuli km ja tuntuu, että en toivu siitä mitenkään, pelkään vielä enemmän kuin ennen.

Kaikki raskausajat on olleet välillä vaikeita just tuon pelon takia ja tuntuu että mitä enemmän tietää, sitä enemmän pelkää.

On varmaan hyvä ajatus jutella asiasta jonkun kanssa.
Hyvää joulunaikaa sulle.
 
hanna016
Samassa veneessä ollaan. Edellinen raskaus oli tuulimuna, joka huomattiin np-ultrassa rv 12. Nyt olen uudelleen raskaana rv6 , enkä voi "heittäytyä" tähän raskauteen ennen kuin käyn ultrassa tammikuun alussa. Sovittiin lääkärin kanssa jo kaavinnan yhteydessä, että jos tulen uudelleen raskaaksi, pääsen aiemmin ultraan.
 
:\| :( :\|
Meillä on kaksi lasta 6v ja 3v.Haluamme kolmannen lapsen ja olinkin jo raskaana syksyllä ja olimme onnemme kukkuloilla... keskenmeno tuli rv.12 , oli tuulimuna..
Nyt olen uudestaan raskaana rv.7+1 ja jotenkin en uskalla olla onnellinen..toisaalta en tiedä haluankokaan etten "putoaisi " niin korkealta kun se kumminkin on taas ehkä tuulimuna..
Toisaalta haluaisin taas kertoa kaikille ja riemuita mutta taas jos käy huonosti..Kyllä tämä on kummallista...Ajattelin etten tilaa neuvolaakaan ennenkuin tammikuun lopussa mutta tätä kirjoittaessa päätin sittenkin että taidan tilata sen huomenna,näköjään asioista kirjoittaminen joskus selkeyttää asioita.Saampahan ainakin sitten ehkä mahdollisuuden ultraan aiemmin ja saan tietää asian oikean laidan... Kiitos kun sain kirjoittaa
 
Tietenkään raskaudesta ei pysty nauttimaan kunnolla aluksi, jos on keskenmenoja takana. Huoli on jokaisella kuinka tässä tällä kertaa käy. Pakko on vain yrittää ajatella positiivisesti tai niin kuin minä yrittää unohtaa olevansa raskaana ja antaa vain ajan kulua tarpeeksi.

Te olette onnellisia, jotka ovat saaneet neuvolasta ultran aikaisessa vaiheessa. Mulle on vain todettu ettei se ultra mitää auta alussa. Kesken raskaus voi silti mennä. Niinpä olen joutunut odottamaan np-ultraa (n rv 13-14) asti. Joka ultrakertaan (ensimmäisen keskenmenon jälkeen) olen mennyt syömättä ja juomatta, jos vaikka joudun kaavintaan.

Toivottavasti meillä kaikilla on parempi ensi vuosi ja saamme kaipaamamme lapset.

Hyvää uutta vuotta kaikille
 

Yhteistyössä