Miks pitää maksaa päivähoidon varausmaksu kesältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tomppeli

Vieras
vaikka lapsi poissa koko kesän ja aloittaa syksyllä eskarin. Sitä en ymmärrä.
EIhän kukaan muukaan maksa siitä että syksyksi on varattu paikka eskarista,sehän on kaikille ilmainen.

Meillä ei tarvi, mä kyllä luulin että olis tarvinnu. Päiväkodin johtaja vaan lykkäs mulle kouraan irtisanomisilmoituksen ja käski täyttämään siitä päivästä kun loma aloitetaan. Eskaripaikka kun on joka tapauksessa ja samoin puolipäivähoito on jo varattu vaikka kesäloman ajalta ei maksaiskaan (tai no heinäkuu olis muutenkin ilmainen mut meilläkin loma kestää muutaman viikon pidempään).

mä joudun maksamaan kesä-heinäkuulta. Ensin käskettiin vaan täyttämään irtisanomislappu ja eilen sanovat et tarviikin maksaa. Menee siis pelkästään eskariin,ei tarvitse hoitopaikkaa.

Saako kysyä kuinka paljon kalliimpi tuo vuorotarha on? Mä oon kolmivuorotöissä (samoin mies) ja pitäs varmaan alkaa miettimään hoitopaikkaa lapselle jos mun työt jatkuu syksyllä. Joku sano ettei vuorohoito maksaisi enempää kuin mikä se katto on päivähoitomaksuissa, mutta jotenkin tuntuu että kyllä kaupunki varmasti rokottaa siitäkin enemmän jos lapsi on yötä hoidossa. Ja jos teet yövuoroa niin pitääkö teillä hakea lapsi heti aamulla kun pääsee töistä vai saako lapsi olla aamupäivän hoidossa että äiti saa käydä kotona nukkumassa edes pari tuntia?

Uusimmat

Yhteistyössä