miks pitää esittää olevansa raskaana??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kyllä voi ihminen olla huomionhakunen :headwall:

mun yks kaveri (tai no,kaveri ja kaveri, mut kuitenki) kailottaa nyt olevansa raskaana. kaikki kuulema etoo, kahviakaan ei pysty juomaan (ja tän lauseen jälkeen joi 3kupillista putkeen), koko ajan kamala vessahätä (eikse yleensä tuu vasta siinä vaiheessa kun vauva painaa virtsarakkoa??!!),
siirtäny testin tekemistä viikon ja vetoaa kuukautiskiertoonsa et ei tulos voi näkyä vielä ku hänen kiertonsa on sitä ja tätä :o lisäks otti eilenkin alkoholia ja valitteli jos alkoholi vaikuttaa testitulokseen :headwall: sanoin et onpa tosi järkee juoda jos epäilet olevas raskaana, niin ei kuulema haittaa ku sitten vasta kun istukka on kehittynyt et sit ei enää saa ottaa alkoholia :xmas:
tuleva isä on joku yhdenillanjuttu ja jos tää nainen on paksuna (kuten itse asian ilmaisee) nkiin sit ne muuttaa yhteen ja koittaa onnistuuko niiden suhde..
mä en jaksanu enää kuunnella vaan poistuin takavasuriin..

kyllä alkuraskaudessa joutuu käymään usiastikin vessas, ainakin mulla oli ja on vieläkin ja viikkoja kasassa 16.. että jos onkin paksuna tuskin tuota valehteli. alkoholi kyllä musta vaikuttaa vaikka olisi mitenkä alussa tahansa lapseen, joten aika tyhmää juoda jos varsinkin paljon juo.

Mulla on kans yks tuttu joka, joka kuukausi ilmoittaa, että hän saattaa olla raskaana ja välillä olen varmaankin raskaana.
Toisinaan ei oikein jaksais kuunnella tällaista kuukaudesta toiseen mutta ymmärrän myös, että vauvan kaipuu on hänellä kova.

Kyllä kova pissahätä alkaa monesti ihan samantien kun aineenvaihdunta raskauden alussa vilkastuu :) Mutta kyllähän se jos 3 kahvikupillista juo putkeen kusettaa ketä vaan

Joo mulla viikkoja 6 ja vessassa täytyy ravata tosi usein et se on ihan totta mut muuten vaikuttaa tyhmältä kaveris jos kerran alkoholiakin juo. Mä en halunnu ottaa alkoholia edes silloin kun yritettiin kun tiesin et tuun helposti raskaaksi.

tää ihminen kävi tasan kerran vessassa 5 tunnin aikana ja voivotteli kun on niin hätä koko ajan ja mä TIEDÄN et tältä henkilöltä tää on vaan huomionhakua,en todellakaan usko et on oikeasti raskaana.. :ashamed: varsinkaan kun nostaa tollasen haloon asiasta ja se ärsyttää mua :ashamed:

Mä tunsin kans ennen yhen tälläsen tapauksen, ja se kertoi lasketun päivänsäkin... Ja söi kaikkee ihan outoo ja näki hyvin ettei itekkää tykänny, mut väitti vaan et on pakko ku tekee mieli ku on raskaana... Lasketun päivän koittaessa ei kuitenkaa mitään tapahtunu...Eikä oo tapahtunu vieläkään, laskettu päivä vaan muuttuu jne. Huh huh..

no on moneen junaan, apua. Kyllä alkoholi vaikuttaa lapseen jo heti alusta alkaen eli ei kyllä suositella käytettäväks edes ennen istukan kehittymistä. Ja vaikkei alkoholi meniskään vauvaan niin kyllähän se on äidille tapaturma alttiimpi olotila,jolloin vaarantaa kyllä sikiönkin.

Niin ja "runsas" (suhteellinen käsite) alkoholin käyttö häiritsee merkittävästi munasolun kypsymistä ja irtoamista ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Alkuraskaudessa se lisää verenvuotoja ja keskenmenoriski kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mä tunsin kans ennen yhen tälläsen tapauksen, ja se kertoi lasketun päivänsäkin... Ja söi kaikkee ihan outoo ja näki hyvin ettei itekkää tykänny, mut väitti vaan et on pakko ku tekee mieli ku on raskaana... Lasketun päivän koittaessa ei kuitenkaa mitään tapahtunu...Eikä oo tapahtunu vieläkään, laskettu päivä vaan muuttuu jne. Huh huh..

Eiks se oo just se et jos on pakko syödä jotain "äklöä" niin se maistuu sillon just hyvältä :whistle: jos ei normaalisti sitä suuhunsa laittas..

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:

Eiks se oo just se et jos on pakko syödä jotain "äklöä" niin se maistuu sillon just hyvältä :whistle: jos ei normaalisti sitä suuhunsa laittas..

Niin kai...Ihan pimeetä touhua...

No kertomasi tapaus kuulostaa kyllä miltä kuulostaa, mutta sen verran voin todeta myös kuten joku jo sanoikin että kyllä se jatkuva pissahätä voi alkaa jo heti plussan jälkeen, mä olen saanut rampata vessassa niin esikoisesta kuin tästä toisestakin alusta loppuun saakka |O

Yhteistyössä