Miks pandemia muka loppuisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Who julistaa että pandemia loppuu Euroopassa. No hienoa, sitähän tässä ollaan toivottu.

Mutta eihän mikään pöpö lähde kokonaan koskaan.

Mä en usko ees 2-3 kuukauden immuniteettiin. Pystyyhän joku mahatauti tulemaan johonki perheeseen vaikka 2 kertaa vuodessa. Flunssia voi olla talvessa 3.

Mä oon sitä mieltä että korona tulee pääsiäisenä tai viimeistään syksyllä takas, ja sit lyödään joku megapassi.

Ei ne mihinkään katoa, mutta ap on jopa optimistinen tautien suhteen 😀

Meillä oli yhtenä maaliskuuna mahatauti kaks kertaa. Kysyin lastenlääkäriltä miten se on mahdollista, niin kuulemma suurissa perheissä hyvinkin voi mahatautivirus muuntua sen verran nopeasti kulkiessaan että viimeiset sairastuneet voi tartuttaa sen uudelleen ensimmäisiin. Ei ollu kivaa, 6 pientä lasta ja kuukauden ajan aina joku taudissa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ei ne mihinkään katoa, mutta ap on jopa optimistinen tautien suhteen 😀

Meillä oli yhtenä maaliskuuna mahatauti kaks kertaa. Kysyin lastenlääkäriltä miten se on mahdollista, niin kuulemma suurissa perheissä hyvinkin voi mahatautivirus muuntua sen verran nopeasti kulkiessaan että viimeiset sairastuneet voi tartuttaa sen uudelleen ensimmäisiin. Ei ollu kivaa, 6 pientä lasta ja kuukauden ajan aina joku taudissa.
No hei. Kiitos kun kerroit vastauksen ongelmaan jota mun tutut lääkärit ei osannu ratkoa: miks meillä oli kerran yrjötauti 2 viikon välein melkein 1,5 kk ajan. :o

Pandemia on julistettu päättyneeksi niin monta kertaa, että en enää itse usko. Loppuu kun loppuu ja koronalle käy kuten sikainfluenssalle eli jää kiertämään väestöön.

Yhteistyössä