Miks noissa kaikissa helkkarin bodyissä on liian pitkät hihat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laahkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laahkana

Vieras
Vai onko meidän 7 kk ikäinen vaan lyhytkäsinen?
Käyttää kokoa 80. 74 on pituussuunnassa liian lyhyt, joskus oon käyttänyt jatkokappaletta niissä.
Miten teillä muilla? Pitääkö mun vaan auliisti kaivaa ompelukone esille ja alkaa lyhentämään?

Meilläkin ne hihat ovat ensimmäisinä liian lyhyet ja sitten onkin pakko siirtyä seuraavaan kokoon. Ärsyttävä vika! Mieluummin ottaisin toisin päin, hihoja kun voi kääriä!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
juuri päinvastoin =/
Ottaa päähän ku kaikki bodyt ja paidat on liian lyhyitä, tai siis hihat liian lyhyitä.
Tyttö 7kk ja 74 vaatteita käytetään...

Niin ja kun on soppivan mittaset housut, niin sitten vyötärö on ihan löysä ja paidat pituudeltaan sopivia mutta leveys huhhuh.

Kai pitäis mittatilaustyönä neidille vaatteet tilata =)

Jaa jaa. Eli meillä on sitten lyhytkäsinen tyttö :D
Just ostin 4 uutta bodyä ja ostin kaikki vielä eri merkkiä ja kaikissa on liian pitkät hihat. Kääriä mä ne toki osaan mutta lapsi repii ne hihat suullaan taas suoraksi. Pitää vissiin lyhennellä. Edellisessä koossa hihat oli sopivanmittaiset siinä vaiheessa, kun body piti viritellä päälle siten, että piti vaan yhden keskinapin kiinni. Ja ei sekään ole kiva, jos haarovälistä puristaa. Jatkokappaletta tosiaan joskus käytän, mutta kun bodyt alkaa sit käydä pieneksi myös leveyssuunnassa. Huoh. On mullakin ongelmat.