K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joskus luin lehdestä, et syynä oli "lasten terveyden vaarantaminen" tmv.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joskus luin lehdestä, et syynä oli "lasten terveyden vaarantaminen" tmv.
Eikö se terveys vaarannu siinä kohtaa, kun geenejä jaetaan, eikä enää sen jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Mä ihmettelin ihan samaa.. En mitenkään tarkoita että toi niiden toiminta on oikein, itse en ikinä voisi sekaantua veljeeni. Mut en ymmärrä miksi ne lapset pitää niiltä pois ottaa. Miten ihmeessä niillä ois jossain muualla parempi kun noi kuitenkin hoitaane hyvin.. en tajua, tuntuu pahalta..
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Mä ihmettelin ihan samaa.. En mitenkään tarkoita että toi niiden toiminta on oikein, itse en ikinä voisi sekaantua veljeeni. Mut en ymmärrä miksi ne lapset pitää niiltä pois ottaa. Miten ihmeessä niillä ois jossain muualla parempi kun noi kuitenkin hoitaane hyvin.. en tajua, tuntuu pahalta..
ei ne vissin tienneet olevan sisaruksia sillon ku alkoi olla yhessä.
oon varmaan siaras tai jotain mutta en näe tossa mitään syitä miksei vois olla yhdessä koko perhe.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Mä ihmettelin ihan samaa.. En mitenkään tarkoita että toi niiden toiminta on oikein, itse en ikinä voisi sekaantua veljeeni. Mut en ymmärrä miksi ne lapset pitää niiltä pois ottaa. Miten ihmeessä niillä ois jossain muualla parempi kun noi kuitenkin hoitaane hyvin.. en tajua, tuntuu pahalta..
ei ne vissin tienneet olevan sisaruksia sillon ku alkoi olla yhessä.
oon varmaan siaras tai jotain mutta en näe tossa mitään syitä miksei vois olla yhdessä koko perhe.![]()
Tiesihän ne..kun löysivät tosiensa vasta aikuisina ja rakastuivat..
Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Mä sanon kanssa, etten ymmärrä tuota juttua ollenkaan. Ymmärrän tavallaan lapsien suojelemisen, mutta toisaalta monissa maissa saa tehdä lapsia niin alkoholistit, narkkarit, mielenterveysongelmaiset, jne. Jopa ne saavat tehdä lapsia, jotka tietävät että kantavat jotain perinnöllistä sairautta. Miksi siis juuri sisarukset eivät saa tehdä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja semeikka:Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Mä sanon kanssa, etten ymmärrä tuota juttua ollenkaan. Ymmärrän tavallaan lapsien suojelemisen, mutta toisaalta monissa maissa saa tehdä lapsia niin alkoholistit, narkkarit, mielenterveysongelmaiset, jne. Jopa ne saavat tehdä lapsia, jotka tietävät että kantavat jotain perinnöllistä sairautta. Miksi siis juuri sisarukset eivät saa tehdä lapsia?
Se on ihan laissa kielletty. Ihan suomessakin.
Mutta kyllähän lasten henkinen kehitys on tuollaisessa kasvuympäristössä uhattuna.