ei mee kirjojen mukaan koska me kaikki ollaan erinlaisia niin sais olla aika paksu kirja....Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Vaikka kuinka yrittämiks kaikki ei menee kirjojen mukaan
mä olen kaikin puolin epäonnistunut tyhmysAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei kannata edes yrittää, jokainen ahdistus omasta riittämättömyydestä on vaan huonoksi. Helpompaa olla ihan rennosti vaan surkea äiti
höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
Toivotetavasti! Mä vaan ajatelen aina että olen pahin :ashamed: "masennus" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
kun se tuppaa olemaan universumin laki että oma äiti se maailman paras... ei tietty 100% näin, mut uskon kyllä että sunkin tapauksessa näin on...Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Toivotetavasti! Mä vaan ajatelen aina että olen pahin :ashamed: "masennus" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
=) :hug: sull on muuten niin ihanat ja kauniit lapset profiili kuvassa :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:kun se tuppaa olemaan universumin laki että oma äiti se maailman paras... ei tietty 100% näin, mut uskon kyllä että sunkin tapauksessa näin on...Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Toivotetavasti! Mä vaan ajatelen aina että olen pahin :ashamed: "masennus" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
kiitos :flower: niin sinullakin taisi olla oikean prinsessa tytön kuva joskus jos muistan oikein? sit meil onkin 2 asiaa yhteistäAlkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) :hug: sull on muuten niin ihanat ja kauniit lapset profiili kuvassa :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:kun se tuppaa olemaan universumin laki että oma äiti se maailman paras... ei tietty 100% näin, mut uskon kyllä että sunkin tapauksessa näin on...Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Toivotetavasti! Mä vaan ajatelen aina että olen pahin :ashamed: "masennus" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall:
kyllä mä joskus laitoin tänne kuvan Kiitos paljon :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:kiitos :flower: niin sinullakin taisi olla oikean prinsessa tytön kuva joskus jos muistan oikein? sit meil onkin 2 asiaa yhteistäAlkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) :hug: sull on muuten niin ihanat ja kauniit lapset profiili kuvassa :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:kun se tuppaa olemaan universumin laki että oma äiti se maailman paras... ei tietty 100% näin, mut uskon kyllä että sunkin tapauksessa näin on...Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Toivotetavasti! Mä vaan ajatelen aina että olen pahin :ashamed: "masennus" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:sä oot sun lapsille/lapselle se maailman paras aina ja eikös ookki ihanaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:=) näinpä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei pidä uskoakkaan, mä uskon siihen että kun naisesta tulee äiti osaa se vaistollaan hoitaa (ei tietty kaikki, mut pääasiassa). mä en oo hirveen monia ihan vauvoja hoitanu ennen omia, mutta hyvin olen pärjännyt terveellä maalaisjärjellä. tottakai neuvoja kuulee esim isovanhemmilta, mutta tietty jokainen äiti itse päättää miten lastaan hoitaa ja kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä luin sieltä tänään niin paljon huh huh jos uskoa kaikiin mun lapset ovat ihan invalidit sitten :|Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:höpö höpö :kieh: google pistää sua ny ihan 6-0Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mä vaan vähän sellailin google ja tuli semmonen teksti kun jos äiti sairastu flunsaan sit lapsella on riski sairastua skitsofreniaan ja mull oli ehkä 3 kerta flunssa miks neuvolassa kukaan ei sanonut mitään :headwall: