miks ne ei vaan tajuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hepuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hepuli"

Vieras
lääkäri eikä mieskään samperi tajuu etten mä halua mitään samperin kierukkaa en hormonista enkä kuparista. aina joku on sitä tuputtamassa ja ylistämässä kui loistavia ne on... mulla kun nyt vaan on sellainen kutina ettei se tulis aiheuttamaan mulla mitään muuta kuin pelkkää pahaa ja yleensä mun tuntemukset osuu oikeaan, valitettavasti...

Se on jännä, että ne aina ehdottaa tuota kierukkaa tai pillereitä! Itse en halua kumpaakaan ja tämän raskauden jälkeen haluaisin piuhat poikki, mutta en tiedä saanko kun olen 31v ja kolmen lapsen äiti. Mitään hormonaalista ehkäisyä en voi ottaa. menen oikeasti ihan sekaisin ja tästäkin lääkäöri vaan pyöritti silmiään kun sanoi, että jos syön pillereitä tulen oikeasti ihan hulluksi. Siis olen täysin mahdoton ihminen ja hirviö kaikille. Nyt kun olen raskaana eikä minulla ole mitään ehkäisyä niin olen leppoisa ja oloni on loistava. Miksi ihmistä ei voi kuunnella.

Se on jännä, että ne aina ehdottaa tuota kierukkaa tai pillereitä! Itse en halua kumpaakaan ja tämän raskauden jälkeen haluaisin piuhat poikki, mutta en tiedä saanko kun olen 31v ja kolmen lapsen äiti. Mitään hormonaalista ehkäisyä en voi ottaa. menen oikeasti ihan sekaisin ja tästäkin lääkäöri vaan pyöritti silmiään kun sanoi, että jos syön pillereitä tulen oikeasti ihan hulluksi. Siis olen täysin mahdoton ihminen ja hirviö kaikille. Nyt kun olen raskaana eikä minulla ole mitään ehkäisyä niin olen leppoisa ja oloni on loistava. Miksi ihmistä ei voi kuunnella.

saat piuhat poikki jos haluat. kannattaa ottaa asioista selvää:)

niin kun se on kato ihan yhdentekevää sille lääkärille jos saat haittavaikutuksia niistä. ihan sama se on niille kuoletko veritulppaan, rintasyöpään tai maksakasvaimeen...

Lääkärit suosittelee aina sitä, minkä seminaarimatkoilla ne saa parhaat edut!
Mun naisvaltaisella työpaikalla ihan parille naiselle pillerit ja/tai hormonikierukka eivät ole aiheuttaneet haittoja

siistiä jos saa jonkun kohtutulehduksen kierukasta ja on niitä kierukoita etsitty vatsaontelosta tai suolten seasta kun se on vähän lähteny omille teille ei paljoa naurata kun osuu omalle kohdalle. tai vaikka keuhkoembolian pillereistä.. eräs tuttavalta meinas henki mennä pillereitten takia...

Uusimmat

Yhteistyössä