Miks naiset on niin hämäriä?

• Viestiketjun aloittaja Turhantarkka
  • Ensimmäinen viesti
Turhantarkka
Kun tapaa (mielenkiintoisen) naisen netissä/baarissa/kadulla/kaupassa/jne, niin tietenkin tämä jossain vaiheessa päästää "kerro itsestäs?" -tyyppisen utelun. Mitä siihen pitää vastata?!

Kerrot elämäntarinasi tai jauhat työstä tai tuikitavallisesta harrastuksesta ja olet auttamatta tylsimys. :/

Onko se jotakin small talkia?

Todella hämmentävää.

Itse asiassa kammoan koko asiaa ja tahtoisin niin jättää naisten kanssa asioimisen sikseen mutta enhän minä onneton ilmankaan heitä voisi elää. :)

Ei tarvitse vastata, tämä helpotti jo kummasti. :eek:

"vieras"
No just sitähän se on, juttelua vaan, ei sen vakavampaa. Siihen voi vastata niin kapeasti tai laveasti kuin tahtoo. Ei nyt ehkä ihan koko elämäntarinaansa kannata alkaa siinä vaiheessa kertoa, ellei sitten välttämättä halua. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23350579]No just sitähän se on, juttelua vaan, ei sen vakavampaa. Siihen voi vastata niin kapeasti tai laveasti kuin tahtoo. Ei nyt ehkä ihan koko elämäntarinaansa kannata alkaa siinä vaiheessa kertoa, ellei sitten välttämättä halua. :)[/QUOTE]

Niin joo, ja unohdin lisätä, että kyllä ne miehetkin esittää juuri samaa kysymystä :D

"ankka"
[QUOTE="jon";23350562]Naisen suusta "kerro itsestäsi" tarkoittaa, "kysy minulta minusta, niin voit osoittaa olevasi kiinnostunut".[/QUOTE]

Mulle tollanen kysymys kertoo vaan että toinen on totaalinen tyhjäpää joka ei osaa keksiä mitään sanomista vaan ajattelee et tällä viisaalla vedolla työnnän sirpin toiselle ja kerään itse koko sadon. Ällöä.

"vieras"
[QUOTE="ankka";23350616]Mulle tollanen kysymys kertoo vaan että toinen on totaalinen tyhjäpää joka ei osaa keksiä mitään sanomista vaan ajattelee et tällä viisaalla vedolla työnnän sirpin toiselle ja kerään itse koko sadon. Ällöä.[/QUOTE]

Höh, no eihän se varmasti maailman fiksuin tai syvällisin kysymys ole, mutta että noin suuria tunteita herättävä? En minäkään aina ja joka tilanteessa keksi mitään henkevää sanottavaa, ja joskus niin käy etenkin sellaisessa tilanteessa, kun ehkä olen jostain kiinnostunut, hieman ujo kun olen. Tyhjäpääksi en silti suostu itseäni luokittelemaan. =) En ole varma olenko tuollaista kysymystä kenellekään esittänyt, mutta jos esittäisin, ei sen takana olisi mitään juonimista (saati sirppejä ja satoja :D ), vaan ihan yksinkertaisesti halu kuulla toisesta lisää.

[QUOTE="ankka";23350616]Mulle tollanen kysymys kertoo vaan että toinen on totaalinen tyhjäpää joka ei osaa keksiä mitään sanomista vaan ajattelee et tällä viisaalla vedolla työnnän sirpin toiselle ja kerään itse koko sadon. Ällöä.[/QUOTE]
:D

valoisa nainen
Kun tapaa (mielenkiintoisen) naisen netissä/baarissa/kadulla/kaupassa/jne, niin tietenkin tämä jossain vaiheessa päästää "kerro itsestäs?" -tyyppisen utelun. Mitä siihen pitää vastata?!

Kerrot elämäntarinasi tai jauhat työstä tai tuikitavallisesta harrastuksesta ja olet auttamatta tylsimys. :/

Onko se jotakin small talkia?

Todella hämmentävää.

Itse asiassa kammoan koko asiaa ja tahtoisin niin jättää naisten kanssa asioimisen sikseen mutta enhän minä onneton ilmankaan heitä voisi elää. :)

Ei tarvitse vastata, tämä helpotti jo kummasti. :eek:
oletko koskaan miettinyt, että hämärät naiset hakeutuvat kaltaistensa seuraan.

Yhteistyössä