Miks mun vauvani ei vaan voi...

Nukahtaa illalla kiltisti itsekseen. |O Ei kun ei, täytyy hyssyttää ja hössyttää, silitellä ja taputella..

Yhteen aikaan nukahti vielä tissille ihan ilman mitään helv...tin kepulikonsteja, mut eipä auta enää. Mahtaako mun "tankitkin" olla tyhjät näin iltaa kohden..

Sori vaan, mut kyllä vähän ärsyttää.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
:hug: Jotkut vaan vaatii enemmän ku toiset. Koetahan jaksella. :wave:
Tuntuu vaativan juu. Onneks kuitenkin nukahtaa ja nukkuukin ihan hyvin. Tuntuu vaan, et kaikilla muille on niitä "itsestään" nukahtavia ja mä oon saanu kaikkien kans enemmän ja vähemmän vääntää kättä. :ashamed: Vaikka äkkiä sekin aika menee ja alkaa oikeesti nukahtaakkin hyvin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
:hug: Jotkut vaan vaatii enemmän ku toiset. Koetahan jaksella. :wave:
Tuntuu vaativan juu. Onneks kuitenkin nukahtaa ja nukkuukin ihan hyvin. Tuntuu vaan, et kaikilla muille on niitä "itsestään" nukahtavia ja mä oon saanu kaikkien kans enemmän ja vähemmän vääntää kättä. :ashamed: Vaikka äkkiä sekin aika menee ja alkaa oikeesti nukahtaakkin hyvin. :)
Meillä on ollut ainakin parikin vaikeasti nukutettavaa... Mutta nykyään kaikki menee jo ihan nätisti ja helpolla nukkumaan ja nukahtavat itsekseen. Kyllä se siitä. :wave: :wave:
 
Olen kokenut sen, kun piti nukuttaa aina sylissä tai tissille. Nyt on ollut ihanaa kuopuksen kanssa, kun välillä pieni nukahtaa sänkyynkin. Tosin isommaksi tultuaan asiasta on tullut haastavampaa, kun olisi niin tarve nousta seisomaan, ettei malta päätä pistää tyynyyn :) Meidän pitäisi vaan muistaa, että tämä aika menee ohi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yammy:
Olen kokenut sen, kun piti nukuttaa aina sylissä tai tissille. Nyt on ollut ihanaa kuopuksen kanssa, kun välillä pieni nukahtaa sänkyynkin. Tosin isommaksi tultuaan asiasta on tullut haastavampaa, kun olisi niin tarve nousta seisomaan, ettei malta päätä pistää tyynyyn :) Meidän pitäisi vaan muistaa, että tämä aika menee ohi :)
Menee nopeemmin kun uskookaan! Tässä hetkessä se vaan välillä vähän :kieh:
 
Ei meillä ainakaan mikään helposti nukahtava tapaus ole. Tissille pienempänä nukahti suht helposti, mutta yöt sitten olivat rikkonaisempia. Imetyksen lopetuksen jälkeen on nukahtamisesta tullut paljon vaikeampaa, mutta nukkuu yöt hyvin ja yleensä sen 10-12h putkeen. Mielummin näin :)
 
Mie
Oppii sen minkä opettaa. Näin tietenkin, mutta meidän vajaa kolmikuinen tyttö nukahti aiemmin sillain, että jätti vaan sänkyynsä itekseen nukahtamaan. Enää ei onnistu. Pitää silitellä vähän aikaa, joskus vähän kauemmin.
 

Yhteistyössä