Miks mun tekee mieli koko ajan jotain hyvää...

Tää on ihan järjetöntä, mä mussuttaisin koko ajan jotain hyvää vaan, hyvä etten nää jo unia sipseistä.. :LOL: Eipä sit olekkaa menny tänää kun puol pussia porkkanoita ja puolikas kurkku vasta, iltaa en uskalla ees ajatella... :attn: Miks musta on tullu syöppö... :p
 
En imetä, raskaustestin jo viime viikolla varuilta tein kun epäilyksenpeikko iski, mut pms..Sitähä se vois olla...Laatta alkaa olemaan lopuillaan!

Mä oon nyt ihan kahen vaiheilla et sallinko tän yhen illan herkuttelun (yritän saada muutamaa kiloo pois ) ja kävelen hakemaan ne sipsit vai tuhoanko vaan ton lopunkin kurkusta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Vaihtoehtoja kolme imetys, raskaus, pms
Entä sit jos mikään näistä ei ihan satavarmana oo syynä?! :saint:

Mä oon kans ihan samanlainen. Jatkuvasti pitäs jotai olla mussuttamassa, etenki niitä herkkuja. Suklaata, karkkeja, keksejä, donitseja.... :p Ja kyl mä syönki!!

Just itseasiassa kävin koluamassa kaapit läpi jos löytäs jotai.. mut mä oon syöny jo kaikki.. :snotty:
 
Musta on kanssa noiden samojen turvotuspillereiDen kanssa mitä Maira syö niin tullut aivan järjetön hiilaripossu. Bravuurini on puoli pussia makaroonia ja siihen rutkasti Oivariinia. :p

nimim. tänään meni pussillinen juustonaksuja... :whistle:
 

Yhteistyössä