miks mun pitää olla tällanen itkuherkkä pillittäjä??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yliherkkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yliherkkä"

Vieras
mun mies on sairaalassa ja odottaa pääsyä leikkuriin huomena tai ylihuomena.
tänään pitäisi mennä katsomaan, mutta vaikka kyse ei ole mistään hengenvaarallisesta suuresta operaatiosta niin mä varmana pillahdan itkuun kun näen miehen sairaalavaatteissaan sairaalasängyssä... sit en pysty ees puhuun mitään kun vaan pidätän itkua koko ajan ja totaalirepeäminen tulee sitten kun pitäs lähtee sieltä kotiin ja jättää mies sinne.....
oikeesti mä en voi tälle mitään. kiva fiilis jää sit miehellekin vierailusta kun vaimo vaan nyyhkii. tosin kyllähän se mut tuntee ja tietää tämänkin asian, mutta silti.....
mä en halua olla näin herkkä!!!!

Ehkä juuri sun herkkyyden vuoksi miehesi rakastui suhun! Herkkiä ihmisiä sais olla maailmassa paljon enemmän. Senkus itket, miehesihän hän on ja kuitenkin haluaa, että käyt häntä katsomassa. :heart:

Tiedätkö, ota herkkyytesi vahvuutena, se todistaa että olet ajattelevainen ja tunteellinen toiset huomioonottava jne. Tää maailma on täynnä kovia, ajattelemattomia, tunteettomia ihmisiä jotka eivät edes osaa itkeä. Itse olen herkkis myös, tiedän että on välillä noloa pillahtaa itkuun, mut näin minä olen asian ajatellut.

Täällä ollaan kans niin itkuherkällä päällä,enkä ees ole raskaana,ei pahempia huolia mutta jostain ihmeen syystä vaan tekee mieli vollottaa.
Tunneherkkiä ihmisiä sais tosiaan olla enemmän kuten tekin olette.
Näyttäkää vaan tunteenne aidosti,mun mies ainakin ymmärttää jos itkettää joskus turhaltakin vaikuttavat asiat.

Yhteistyössä