Miks mun pannarit näyttävät aina niin ihanilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burned
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Burned

Vieras
just uunista ottaessa. Sitten se läsähtää :/ no sellaseksi pannukakuksi, lättänäksi letuksi. :snotty: :snotty: :kieh:

Mä haluun sellasta paksua ja hyvän näköistä pannaria!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pannukakun pitääkin mennä aina vähän pannukakuksi.

Eikä pidä :kieh: anopin pannari on aina sellaista paksua, se taitaa salaa tehdän niitä kaksi ja sitten liimata jollakin ne päällekkäin. :snotty: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Burned:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pannukakun pitääkin mennä aina vähän pannukakuksi.

Eikä pidä :kieh: anopin pannari on aina sellaista paksua, se taitaa salaa tehdän niitä kaksi ja sitten liimata jollakin ne päällekkäin. :snotty: :kieh:
Tomusokeritahnalla? :whistle: :D

Juu munkin pannari uunissa näyttää tosi ihanalta ja herkulliselta, pois kun ottaa niin siinä se on kun kengänpohja, hyvä kun saan irti pelliltä :kieh:
Kateellisenä syön kylissä oikeen muhkeeta ja ilmavaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Juu munkin pannari uunissa näyttää tosi ihanalta ja herkulliselta, pois kun ottaa niin siinä se on kun kengänpohja, hyvä kun saan irti pelliltä :kieh:
Kateellisenä syön kylissä oikeen muhkeeta ja ilmavaa |O

Niin just! |O Ja taatusti samalla ohjeella yritän aina tehdä. Sitäpaitsi mun jauhelihakastikkeenikin maistuu aivan erilaiselta kun anopin tekemä ja on ihan samalla repsulla tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Burned:
Niin just! |O Ja taatusti samalla ohjeella yritän aina tehdä. Sitäpaitsi mun jauhelihakastikkeenikin maistuu aivan erilaiselta kun anopin tekemä ja on ihan samalla repsulla tehty.

Jos anoppi onkin sabotoinut sitä reseptiä :whistle:

Meillä kävi kerran niin :xmas: Pyydettiin anopilta yhden hyvän rahkapiirakan ohje. Ihmettelin kun ei tullut yhtään samanlaista. Anoppi oli kirjoittanut ohjeen väärin :D (tosin oletan, että teki niin vahingossa )

Yhteistyössä