Onko se mun iästä kiinni vai mistä :ashamed:
Laitoin tonne tapaillaan osioon ns.ystävä pyynnön mutta eipä sinne ketään oo mitään vastaillu.. Mä kyllä laitoin sen vasta aamulla mutta jos oon liian hätänen? Eipä sen puoleen että mulla ei muutenkaan oo kauheen helppoa tavata ketään uusia ihmisiä, ujo kun olen... olis vaan kiva joskus saada ns aikusta juttu seuraa kun toi 2 vee ei oiken osaa puhuu isojen ihmisten juttuja
Minäkin olen nuori äiti =) . Helposti mammaseurassa saa vähätteleviä katseita kun on nuorin, se pitää ehkä minut hyvin kaukana ns. tuulipuku mammoista . pari kaveria on, joiden kanssa soitellaan..nähdään kyllä mutta tosi harvoin..helpottaa tosin sekin että saa edes puhua.
Minä voisin lähteä sinun kanssa kahville mutta asun tosi kaukana , älä hätäile, etköhän sinä kahviseuraa löydä :hug:
Niin ja minä siis 22 vuotias 3 ja 5 vuotiaiden äiti.
Mua autto paljon osa-aikanen työ saamaan pirteyttä elämään. Nyt alan tekemään vähän enemmän taas. Ja työkin on asiakaspalvelua niin saa sitten sitä itseluottoo siinä tommosessa kommunikoinnissa . Kyllä se ap siitä.
Mäki olen kai nuori? 23v äiti jolla 3v ja 1.5v lapset. Ei mua kukaan oo katellu vähättelevästi kerhoissa Onneksi. Tai sit mä oon vaan vanhan näköinen :| Mulleki olis sun seura kelvannu todella hyvin, mut oon niin vietävän kaukana. Ja nytpä itse taas muutan ja saa alkaa uudelleen ettiä kavereita - jos viitsin ku sit taas on muutto edessä. Huoh.