K
kummamamma
Vieras
Olen mielestäni iloinen ja siinä mielessä sosiaalinenkin, että minulla on PALJON ystäviä lapsuudesta ja nuoruudesta ja aika paljon sukuakin ja näiden kaikkien kanssa olen yhteydessä ja tapailemme. Jostain syystä minun on kuitenkin tosi vaikea tutustua muihin äiteihin (olemme muuttaneet useamman kerran) mutta heidän miehiin tutustun helposti ja nopeasti! Kun meillä on kylässä vaikka kaksi perhettä niin mielestäni miesten jutut on paljon kiinnostavampia...politiikka, markkinatilanteet ja sun muut. Ei sentään armeija ja muut jutut niinkuin elektorniikka. Mutta tylsistyn kuoliaaksi kun joku kertoo hänen lapsensa korvakierteestä... Yksinkertaisesti vaan ei voisi vähempää kiinnostaa! Yleensäkin tuntuu että äidit monesti puhuvat sairastelusta. Myös miehet tulevat helposti toimeen minun kanssani, mutta äitien seurassa minusta tulee aina melkein heti epäsuosittu. Kun näen jonkun kaverin miehen niin alamme heti jutella ja nauraa ja meillä on tosi hauskaa. Kun näen jonkun äidin niin yleensä juttelemme rauhassa jostakin asiasta joka ei minua kiinnosta...muutenkin meinaan nukahtaa! Ihailen naisia jotka tulevat sujuvasti toimeen toisten naisten kanssa!