Miks mun naama on kuvissa aina ihan *****? (Jupinaa hääkuvista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Kuvaajan koevedokset tuli sähköpostiin ja voi jee. Mä näytän jokaisessa jotenkin tärähtäneeltä :o Joko mun kamalat hampaat näkyy liikaa tai suu on vinossa tai nenä valtaa koko kuvan.

Miksi muiden hääkuvat on kauniita ja ihania ja meidän.... En syytä kuvaajaa vaan omaa naamaa. Nyt harmittaa :'(

Jos sä olet liian kriittinen itseäsi kohtaan. Muut varmasti näkee sut kauniina ja kokonaisuutena, itse taas katsot omia virheitäsi joihin muut ei kiinnitä huomiota.. :/
Nyt peilin eteen, hymyä ja rakkautta itsellesi :D

Ai joku muu ihmettelee samaa. Mulla vaan oli hääjuhlassa otetuissa kuvissa ihme ilmeitä ja näytin tosi tympääntyneeltä. Mulla oli kyllä kivaa, mutta kaikki kuvaajat ovat iskeneet just silloin, kun oli joku puhe menossa tai olin muuten mietteissäni.

Sama mulla, mä näytän ihan kauhealta jos hymyilen niin että hampaat näkyy :o
Victoria Beckham on myös sanonut, ettei ikinä haluaisi hymyillä kuvissa niin että purukalusto näkyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai joku muu ihmettelee samaa. Mulla vaan oli hääjuhlassa otetuissa kuvissa ihme ilmeitä ja näytin tosi tympääntyneeltä. Mulla oli kyllä kivaa, mutta kaikki kuvaajat ovat iskeneet just silloin, kun oli joku puhe menossa tai olin muuten mietteissäni.

Hei ihan sama juttu! Mulla just nuo plus vielä olen juuri selittämässä jotain ja suu on auki tai silmät kiinni :D

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Sama mulla, mä näytän ihan kauhealta jos hymyilen niin että hampaat näkyy :o
Victoria Beckham on myös sanonut, ettei ikinä haluaisi hymyillä kuvissa niin että purukalusto näkyy :)

Luvalla sanoen (omallani siis), Victoria Beckham on niin ruma eukko että minua v*tuttais kyllä muutkin kuin pelkät hampaat jos sen naama katselisi minua hääkuvistamme!

Eikä david B ole myöskään minusta minkään näköinen, paljon melua tyhjästä. Ainoa että rahaa toki on mutta on sitä monella muullakin.

Mä olen koko illan tuijottanut noita ja ei ne parane siitä miksikään. Pitääkö tässä ottaa uusiksi kaikki vai odottaa kuvaajan loppuja kuvia ja valita joku tilannekuva?!

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no mutta jos olet sen näköinen. minkäs niille kuville voi? ei ne kuvaajat taikureita ole. photoshoppaa jos ei miellytä.

No ehkä olen, mutta en mä kuvaajaa syytäkään. Lue ennen kuin kirjoitat.

luin mutta kun joku tossa ehdotti kuvaajan vaihtamista niin sanoin vaan ettei ne taikureita ole. ;)