miks mun kulmalävistys haisee pahalle? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
siis tänään otin kulmalävärin pois vähän aikaa,kun en sitä ikinä pese tai muuta :D en muista ikinä. Siis se haisi aika hemmetin järkyttävälle. en tiedä miks. pesin korun ja laitoin takasin. otin uudelleen pois ja se haisi taas. eli siis se ole se koru vaan siis siellä reiässä :o miten sitä reikääkään voi pestä,kun aika vaikea sinne vettäkää on saada? mikäköhän tuon haju tuottaa? koru on ollu mulla joku 2-3 vuotta? ei oo ikinä tulehtunu sun muuta.. johtuskohan se vaan ku sitä erityisemmin pese? (siis mitä suihkussa käyn normaalista joka päivä..)en tuu sitä ikinä ajatteleeksi kun se on ollu aina siinä ja en edes muista koko lävistyksiä. Hiukset on kaikenlisäksi siinä edessä aina. huulikorua pesen aika usein,koska siihen helpommin menee kaikkia bakteereja yms. ja otan vähän väliä pois sen ja oon ilman muutaman tunnin. Kokemuksia? :)

Koittapas pikkasen puristaa sitä lävistystä. Todennäkösesti sieltä tulee sellasta vaaleaa ja tosi karseen hajusta möhnää. Näin ainakin on mun napalävistykseni kanssa.

ei mulla tule sieltä mitään möhnää,mut kyl se koru haisee aina ku sitä pois käyttää :D ja melkeen 10v on ollu tuo koru... Pitää vissiin alkaa putsaileen desifiointiaineella sitä korua,jos se kerta tulehdukseen viittaa- Kumma vaan ettei koskaan oo ollu tosiaan muuta ku se haju.

Taas wanhaa auki...

Tod. näk. haisee siksi, kun sinne reikään tosiaan pääsee mähnää ja siinä mähnässä bakteerit tykkää olla, ja sitä reikää on vaikea pestä. Voiteles aina välillä se lävistyskoru desinfiointiaineella, ennen kuin pistät takaisin. Mitenkään vaarallista tuo ei ole, koska se on parantunut jo noinkin pitkän ajan jälkeen. Ajattele, että lävistysreikä on kuin kainalokuoppa tai napa tai pakaroiden väli, mitä et pääse pesemään koskaan.
Desinfiointiainetta koruun vaan aika, ajoin.

Yhteistyössä