Miks mun kone herjaa koko ajan että pitäis asentaa adobe flash player?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Kun yritän kattoa videoita. Tähän asti on pystyny kattoon videoita ihan normaalisti ja nyt ku yrittää kattoa niin se vaan sanoo että pitäis se ladata. Mihin se täältä koneelta itsestään on kadonnu?? :O :O No kun ei homma pelittäny niin kyllä mä sitte asensin sen uudelleen ja siihen tuli teksti että se on nyt asennettu onnistuneesti. Sammutin koneen ja käynnistin uusiksi ja kokeilin kattoa videota, taas sama vinkuminen että et voi kattoa kun sulla ei oo adobe flash player asennettuna. No kun se ON asennettuna. :kieh:

mitä mä teen?? :snotty:

Päivitä se?

No mä oon nyt tehny sen jo 5 kertaa. Poistanu vanhan. PÄivittäny uusimman version ja se todistettavasti on päivittyny ja asentunu koneelle. Ei toimi. tehny saman uudellen, ei toimi, taas uudelleen, ei toimi. Siinä välissä (kun uusin ohjelma on saatu asennettua onnistuneesti) oon aina sammuttanu tietokoneen ja käynnistäny uudelleen. Ei auta. Mikään ei auta. Nyt tällä h........................ n vehkeellä ei voi kattoa mitään, ei yle areenaa ei mitään videoita mistään linkistä :kieh:
seuraavaksi harkitsen tämän toosan heittämistä parvekkeelta ohikulkevalle tielle autojen yliajamaksi.

Ihan samaa tekee oma kone. Kyseessä win7 ja adobe flash player 11. Vaikka päivitetty jo sata kertaa, niin edelleen videot ei pyöri explorelilla. Google gromessa ei mitään ongelmaa. adobe flash player plugin pitäis asentaa, mutta kun sitäkään ei selkeästi löydy netistä.

Onko selain (explorer tai firefox tai safari jne) päivitetty? Se kannattaa kans päivittää. Sit voi ohjauspaneelista käydä poistamssa flahsin ja asentaa sit uudelleen.

Yhteistyössä